Gå til innhold

Ute etter bråk

Anbefalte innlegg

Gjest Fakta faen
Skrevet

Hva gjør man når kontaktlæreren til barnet er pirkete og er ute etter å lage vanskeligheter?

Jeg er ikke paranoid,dette er fakta faen.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• Bookworm

3

• Persille1365381127

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Man legger om sin egen attitude litt og ser om det hjelper. ;)

Skrevet

Da forteller du læreren at det er slik du føler det og så kontakter du rektor. Ihvertfall hvis du er helt sikker på og ikke være paranoid.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

:-)

Skrevet

*Humrer*

Gjest Fakta faen
Skrevet

*Humrer*

Og hva var det med dette du fant morsomt?

Gjest spinnville bråkebøtte
Skrevet

Og hva var det med dette du fant morsomt?

I det glade hjørnet idag?

Gjest Fakta faen
Skrevet

I det glade hjørnet idag?

Nei,er lei av at den læreren pirker på alt ved meg og mitt barn mens andre "slipper unna" billigere.

Skrevet

DU kan provosere,ja det skal du ha!

Ikke bry deg om "doktoren". Han burde blitt fratatt papirene for lenge siden.

Skrevet

Nei,er lei av at den læreren pirker på alt ved meg og mitt barn mens andre "slipper unna" billigere.

Har du snakket med læreren om dette? Be om et møte da vel og si hva du mener og hva som bør rettes på. Så må du selv også være mottakelig for gode råd fra læreren. Prøv å diskutere saklig ihvertfall, det kommer det som regel mest positivt ut av :-)

Skrevet

Jeg hadde sagt rett ut hva jeg mente, og hvis vedkommende prøvde å pille meg på nesen én gang til, skulle han eller hun få seg en skikkelig karamell.

Skrevet

La han i det minste beholde avisa og litt do-papir da :((

Gjest Fakta faen
Skrevet

Dette var et seriøst innlegg og ikke noe å le av,derfor blir jeg provosert av doktoren,arrg!

Gjest Fakta faen
Skrevet

Har du snakket med læreren om dette? Be om et møte da vel og si hva du mener og hva som bør rettes på. Så må du selv også være mottakelig for gode råd fra læreren. Prøv å diskutere saklig ihvertfall, det kommer det som regel mest positivt ut av :-)

Møte neste uke og da skal jeg ta med meg seriøse råd herfra.

Skrevet

La han i det minste beholde avisa og litt do-papir da :((

Det er der han helst burde sitte, da han er en inkompetent noksagt. Men greit, kan godt få beholde dasspapiret.

Skrevet

Dette var et seriøst innlegg og ikke noe å le av,derfor blir jeg provosert av doktoren,arrg!

Hva forventer du egentlig fra en "informasjonsside" som denne, hvor de vise egentlig bare er en gjeng kuker som innerst inne ikke har greie på noen ting? Det er jo ikke akkurat overraskende. Skjønner godt frustrasjonen din! Synes du skal ta et møte med denne kontaktlæreren og fortelle hvor David kjøpte ølet! Hvis du ikke vil det, ville jeg nok snakket med rektor og bedt om ny kontaktlærer, hvis det i det hele tatt er mulig.

Skrevet

Det er der han helst burde sitte, da han er en inkompetent noksagt. Men greit, kan godt få beholde dasspapiret.

Morsom du er :-). Ikke sikkert Nhd liker denne spøken en gang:-). Forresten så vet jeg han er en flink lege/psykiater :-). Anbefaler han hvis du skulle trenge behandling )

Skrevet

Morsom du er :-). Ikke sikkert Nhd liker denne spøken en gang:-). Forresten så vet jeg han er en flink lege/psykiater :-). Anbefaler han hvis du skulle trenge behandling )

Nei takk, da foretrekker jeg heller behandling av Maj-Brit Andersen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...