Gjest Fakta faen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hva gjør man når kontaktlæreren til barnet er pirkete og er ute etter å lage vanskeligheter? Jeg er ikke paranoid,dette er fakta faen. 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Klage til rektor? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Man legger om sin egen attitude litt og ser om det hjelper. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Da forteller du læreren at det er slik du føler det og så kontakter du rektor. Ihvertfall hvis du er helt sikker på og ikke være paranoid. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Man legger om sin egen attitude litt og ser om det hjelper. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Man legger om sin egen attitude litt og ser om det hjelper. *Humrer* 0 Siter
Gjest Fakta faen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 *Humrer* Og hva var det med dette du fant morsomt? 0 Siter
Gjest Fakta faen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 :-) DU kan provosere,ja det skal du ha! 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Og hva var det med dette du fant morsomt? I det glade hjørnet idag? 0 Siter
Gjest Fakta faen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 I det glade hjørnet idag? Nei,er lei av at den læreren pirker på alt ved meg og mitt barn mens andre "slipper unna" billigere. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 DU kan provosere,ja det skal du ha! Ikke bry deg om "doktoren". Han burde blitt fratatt papirene for lenge siden. 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Nei,er lei av at den læreren pirker på alt ved meg og mitt barn mens andre "slipper unna" billigere. Har du snakket med læreren om dette? Be om et møte da vel og si hva du mener og hva som bør rettes på. Så må du selv også være mottakelig for gode råd fra læreren. Prøv å diskutere saklig ihvertfall, det kommer det som regel mest positivt ut av :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg hadde sagt rett ut hva jeg mente, og hvis vedkommende prøvde å pille meg på nesen én gang til, skulle han eller hun få seg en skikkelig karamell. 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ikke bry deg om "doktoren". Han burde blitt fratatt papirene for lenge siden. La han i det minste beholde avisa og litt do-papir da ( 0 Siter
Gjest Fakta faen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ikke bry deg om "doktoren". Han burde blitt fratatt papirene for lenge siden. Dette var et seriøst innlegg og ikke noe å le av,derfor blir jeg provosert av doktoren,arrg! 0 Siter
Gjest Fakta faen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har du snakket med læreren om dette? Be om et møte da vel og si hva du mener og hva som bør rettes på. Så må du selv også være mottakelig for gode råd fra læreren. Prøv å diskutere saklig ihvertfall, det kommer det som regel mest positivt ut av :-) Møte neste uke og da skal jeg ta med meg seriøse råd herfra. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 La han i det minste beholde avisa og litt do-papir da ( Det er der han helst burde sitte, da han er en inkompetent noksagt. Men greit, kan godt få beholde dasspapiret. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Dette var et seriøst innlegg og ikke noe å le av,derfor blir jeg provosert av doktoren,arrg! Hva forventer du egentlig fra en "informasjonsside" som denne, hvor de vise egentlig bare er en gjeng kuker som innerst inne ikke har greie på noen ting? Det er jo ikke akkurat overraskende. Skjønner godt frustrasjonen din! Synes du skal ta et møte med denne kontaktlæreren og fortelle hvor David kjøpte ølet! Hvis du ikke vil det, ville jeg nok snakket med rektor og bedt om ny kontaktlærer, hvis det i det hele tatt er mulig. 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det er der han helst burde sitte, da han er en inkompetent noksagt. Men greit, kan godt få beholde dasspapiret. Morsom du er :-). Ikke sikkert Nhd liker denne spøken en gang:-). Forresten så vet jeg han er en flink lege/psykiater :-). Anbefaler han hvis du skulle trenge behandling ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Morsom du er :-). Ikke sikkert Nhd liker denne spøken en gang:-). Forresten så vet jeg han er en flink lege/psykiater :-). Anbefaler han hvis du skulle trenge behandling ) Nei takk, da foretrekker jeg heller behandling av Maj-Brit Andersen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.