Gå til innhold

Ute etter bråk

Anbefalte innlegg

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Ikke bry deg om "doktoren". Han burde blitt fratatt papirene for lenge siden.

Nu tror jeg De overdriver, Rigmor.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• Bookworm

3

• Persille1365381127

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest spinnville bråkebøtte
Skrevet

Nei takk, da foretrekker jeg heller behandling av Maj-Brit Andersen.

He-he...morsom :-) Hva tror du hun kan hjelpe deg med??

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Hva gjør man når kontaktlæreren til barnet er pirkete og er ute etter å lage vanskeligheter?''

Dette er da umulig å svare på uten mer informasjon. Pirkete .. hvordan? Pirkete som i å legge seg borti at barnet ikke gjør lekser eller lar være å jobbe i timene, mangler bøker, pennal, rene klær og niste, er rotete, bråkete eller vanskelig og frekk i kjeften?

Om barnet er rolig og pliktoppfyllende nekter jeg å tro at en lærer lager problemer av ingenting. Og hvorvidt de andre barna slipper unna er i grunnen helt irrelevant i forhold til ditt barn.

Ellers syns jeg mariaflyfly ga et godt svar. :-)

Kontaktlærer skal bidra til at barnet får en bedre tilværelse og kan ikke ta hensyn til at foreldrene kan føle seg kritisert underveis.

Skrevet

Nu tror jeg De overdriver, Rigmor.

Det tror jeg såvisst ikke.

Skrevet

He-he...morsom :-) Hva tror du hun kan hjelpe deg med??

Synge et par viser, slik at hele verden henger seg.

Gjest Fakta faen
Skrevet

Hva forventer du egentlig fra en "informasjonsside" som denne, hvor de vise egentlig bare er en gjeng kuker som innerst inne ikke har greie på noen ting? Det er jo ikke akkurat overraskende. Skjønner godt frustrasjonen din! Synes du skal ta et møte med denne kontaktlæreren og fortelle hvor David kjøpte ølet! Hvis du ikke vil det, ville jeg nok snakket med rektor og bedt om ny kontaktlærer, hvis det i det hele tatt er mulig.

Blir møte neste uke og da skal jeg ta det opp.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva forventer du egentlig fra en "informasjonsside" som denne, hvor de vise egentlig bare er en gjeng kuker som innerst inne ikke har greie på noen ting? Det er jo ikke akkurat overraskende. Skjønner godt frustrasjonen din! Synes du skal ta et møte med denne kontaktlæreren og fortelle hvor David kjøpte ølet! Hvis du ikke vil det, ville jeg nok snakket med rektor og bedt om ny kontaktlærer, hvis det i det hele tatt er mulig.

''Hva forventer du egentlig fra en "informasjonsside" som denne, hvor de vise egentlig bare er en gjeng kuker som innerst inne ikke har greie på noen ting?''

For ikke å snakke om de skarpingene som gir alle som skriver tåpelige og intetsigende innlegg ukritisk støtte uten å tenke over at det kanskje ligger annet bak enn det som kommer frem.

Skrevet

Synge et par viser, slik at hele verden henger seg.

Javel, hørtes jo oppmuntrende ut. Har du penger nok til tau?

Skrevet

Og hva var det med dette du fant morsomt?

Jeg humret ikke til deg, men til Mariaflyfly.

Skrevet

''Hva forventer du egentlig fra en "informasjonsside" som denne, hvor de vise egentlig bare er en gjeng kuker som innerst inne ikke har greie på noen ting?''

For ikke å snakke om de skarpingene som gir alle som skriver tåpelige og intetsigende innlegg ukritisk støtte uten å tenke over at det kanskje ligger annet bak enn det som kommer frem.

Det var da fælt da!

Skrevet

Morsom du er :-). Ikke sikkert Nhd liker denne spøken en gang:-). Forresten så vet jeg han er en flink lege/psykiater :-). Anbefaler han hvis du skulle trenge behandling )

Om h*n skulle trenge behandling?......hehe.....jaja....

Skrevet

Javel, hørtes jo oppmuntrende ut. Har du penger nok til tau?

Finner vel noe på Biltema?

Gjest Fakta faen
Skrevet

''Hva gjør man når kontaktlæreren til barnet er pirkete og er ute etter å lage vanskeligheter?''

Dette er da umulig å svare på uten mer informasjon. Pirkete .. hvordan? Pirkete som i å legge seg borti at barnet ikke gjør lekser eller lar være å jobbe i timene, mangler bøker, pennal, rene klær og niste, er rotete, bråkete eller vanskelig og frekk i kjeften?

Om barnet er rolig og pliktoppfyllende nekter jeg å tro at en lærer lager problemer av ingenting. Og hvorvidt de andre barna slipper unna er i grunnen helt irrelevant i forhold til ditt barn.

Ellers syns jeg mariaflyfly ga et godt svar. :-)

Kontaktlærer skal bidra til at barnet får en bedre tilværelse og kan ikke ta hensyn til at foreldrene kan føle seg kritisert underveis.

En bedre tilværelse ved å svare "vi har ikke øyner i nakken" når foreldre klager på at barn blir mobbet?

Og nei mitt barn er ikke noen bølle! Mener pirkete når jeg skriver pirkete og da finnes det ikke noe reellt der å pirke for.

Gjest Fakta faen
Skrevet

Jeg humret ikke til deg, men til Mariaflyfly.

Ok sånn å forstå.

Skrevet

Om h*n skulle trenge behandling?......hehe.....jaja....

Lurer bare på hva som kan hjelpe? :-)

Skrevet

Hehe, tror ikke det er så mye som hjelper der gitt.

Skrevet

Alt går med øl og vold :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

En bedre tilværelse ved å svare "vi har ikke øyner i nakken" når foreldre klager på at barn blir mobbet?

Og nei mitt barn er ikke noen bølle! Mener pirkete når jeg skriver pirkete og da finnes det ikke noe reellt der å pirke for.

''En bedre tilværelse ved å svare "vi har ikke øyner i nakken" når foreldre klager på at barn blir mobbet?''

Mobbing skal tas på alvor, og blir det ikke gjort må man bruke andre kanaler for å bli hørt.

''Og nei mitt barn er ikke noen bølle! Mener pirkete når jeg skriver pirkete og da finnes det ikke noe reellt der å pirke for.''

Ordet pirkete sier _ingen_ting_, det må ligge noe til grunn for at man forklarer noe med det ordet. Få som gidder pirke om det ikke er noe å pirke på.

Men igjen, det du skriver er så intetsigende at det egentlig er umulig å ha noen fornuftig formening.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var da fælt da!

Fint du skjønte jeg siktet til deg. :-)

Gjest Fakta faen
Skrevet

''En bedre tilværelse ved å svare "vi har ikke øyner i nakken" når foreldre klager på at barn blir mobbet?''

Mobbing skal tas på alvor, og blir det ikke gjort må man bruke andre kanaler for å bli hørt.

''Og nei mitt barn er ikke noen bølle! Mener pirkete når jeg skriver pirkete og da finnes det ikke noe reellt der å pirke for.''

Ordet pirkete sier _ingen_ting_, det må ligge noe til grunn for at man forklarer noe med det ordet. Få som gidder pirke om det ikke er noe å pirke på.

Men igjen, det du skriver er så intetsigende at det egentlig er umulig å ha noen fornuftig formening.

Så ikke bry deg da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...