Gå til innhold

Ute etter bråk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint du skjønte jeg siktet til deg. :-)

Oi, den traff meg dypt :-) Men du er jævlig flink med data, det skal du ha.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• Bookworm

3

• Persille1365381127

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er det som er problemet da? Pirkete på hva, og hvilke vanskeligheter lager kontaktlæreren? Lettere å svare hvis det blir litt mer konkret...

Gjest Fakta faen
Skrevet

Hva er det som er problemet da? Pirkete på hva, og hvilke vanskeligheter lager kontaktlæreren? Lettere å svare hvis det blir litt mer konkret...

Som å si vi har glemt underskrifter vi ikke har glemt.

Som å påstå at lovene på skolen er sånn og sånn for etterpå å si at jeg hadde rett,de var ikke sånn.

Som å gi skylden på mitt barn når andre begynte.

Som å henge seg opp i små detaljer isteden for å se helheten.

Gir dette et bilde på hvordan det er?

Skrevet

Hva forventer du egentlig fra en "informasjonsside" som denne, hvor de vise egentlig bare er en gjeng kuker som innerst inne ikke har greie på noen ting? Det er jo ikke akkurat overraskende. Skjønner godt frustrasjonen din! Synes du skal ta et møte med denne kontaktlæreren og fortelle hvor David kjøpte ølet! Hvis du ikke vil det, ville jeg nok snakket med rektor og bedt om ny kontaktlærer, hvis det i det hele tatt er mulig.

Og hva i allverden gjør en sån idiot om deg her da? Blir litt dumt å være her så mye for deretter å si at det er dritt side?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oi, den traff meg dypt :-) Men du er jævlig flink med data, det skal du ha.

:-)

Skrevet

Som å si vi har glemt underskrifter vi ikke har glemt.

Som å påstå at lovene på skolen er sånn og sånn for etterpå å si at jeg hadde rett,de var ikke sånn.

Som å gi skylden på mitt barn når andre begynte.

Som å henge seg opp i små detaljer isteden for å se helheten.

Gir dette et bilde på hvordan det er?

Ja, dette gir et godt bilde på hvordan det er, og er overhodet ikke akseptabelt.

Du sier du har avtalt møte med kontaktlæren, og det er bra. Men hvis dette ikke hjelper, ta kontakt med rektor og videre kommunen hvis dette heller ikke hjelper.

Gjest Fakta faen
Skrevet

Ja, dette gir et godt bilde på hvordan det er, og er overhodet ikke akseptabelt.

Du sier du har avtalt møte med kontaktlæren, og det er bra. Men hvis dette ikke hjelper, ta kontakt med rektor og videre kommunen hvis dette heller ikke hjelper.

Må jeg gå videre med det så gjør jeg det.

Skrevet

Må jeg gå videre med det så gjør jeg det.

Ja gjør det, lykke til:-)

Skrevet

Og hva i allverden gjør en sån idiot om deg her da? Blir litt dumt å være her så mye for deretter å si at det er dritt side?

Ha du noe smart å si, får du heller signere. Ho ho, fucking ho!

Persille1365381127
Skrevet

Så ikke bry deg da!

For et hyggelig svar til noen som prøver å hjelpe deg...

Om du opptrer overfor kontaktlæreren slik som du gjør i tråden her, så er det vel ikke så veldig rart om du opplever vedkommende som pirkete og ute etter dere...

Gjest ChiengMai
Skrevet

For et hyggelig svar til noen som prøver å hjelpe deg...

Om du opptrer overfor kontaktlæreren slik som du gjør i tråden her, så er det vel ikke så veldig rart om du opplever vedkommende som pirkete og ute etter dere...

Jeg tenkte det samme, og det var jo i grunnen greit at det var noen andre enn meg som skrev det. ;-)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg tenkte det samme, og det var jo i grunnen greit at det var noen andre enn meg som skrev det. ;-)

Jeg skjønner liksom ikke vitsen med å poste et innlegg som sier så lite, og så når noen ber om litt mer informasjon for å kunne svare bedre - være frekk??

Skrevet

Så ikke bry deg da!

Det svaret får meg til å lure på om det er du eller kontaktlæreren som har et problem.... Det er godt mulig du har rett i at kontaktlæreren er problemet, men ofte må det to til for å krangle. Det vil nok være mye mer konstruktivt om du klarer å holde deg på matta. Det klarer du ikke helt her ;-)

Sorry....

Skrevet

Nei,er lei av at den læreren pirker på alt ved meg og mitt barn mens andre "slipper unna" billigere.

Hvordan vet du at andre barn slipper billigere unna? Er det barnet ditt som sier det?

Det er klart at dersom dette virkelig er tilfelle, så må det gjøres noe. Da er nok rektor neste instans.

Gjest Fakta faen
Skrevet

Hvis noen oppfattet meg som frekk i denne tråden beklager jeg det,takk til dere som ville hjelpe det setter jeg pris på : - )

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke vitsen med å poste et innlegg som sier så lite, og så når noen ber om litt mer informasjon for å kunne svare bedre - være frekk??

Enig, men det forklarer kanskje mye av problemet til trådstarteren..

Persille1365381127
Skrevet

Enig, men det forklarer kanskje mye av problemet til trådstarteren..

Ikke sant :)

Skrevet

I tillegg til å snakke med kontaktlæreren bør du ta saken opp med klassekontakten. Det er mulig at flere har problemer med samme kontaktlærer. Da er det mye trøkk i en skriftlig henvendelse til rektor, hvis henvendelsen kommer fra en formell klassekontakt som opptrer på vegne av flere. Det er viktig med konkrete eksempler på hvordan kontaktlærer har opptrådt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...