Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, er ikke helt sikker på at jeg skjønte det:)

Men tusen takk for svar- jeg regner med at ledelsen er klar over dette og at det derfor er lov.

Tror det siste du skriver der, er det som virkelig betyr noe i ditt tilfelle - la ledelsen ta seg av dette, du har ikke noe med det...

Skrevet

Ja er det det altså? I statlige bedrifter er det lov å ha to stillinger samtidig? Er det ikke logisk at arbeidtakeren ikke har mulighet til å yte like mye i begge stillingene? Hvis jeg plutselig trenger mer penger så kan jeg søke en jobb i tillegg til den jeg har?

To jobber med sammenfallende arbeidstid kan man jo ikke ha, men det er da mange som i perioder har en jobb på dagtid + f.eks. en vaskejobb om kvelden?

Gjest spinnville bråkebøtte
Skrevet

To jobber med sammenfallende arbeidstid kan man jo ikke ha, men det er da mange som i perioder har en jobb på dagtid + f.eks. en vaskejobb om kvelden?

Jeg har alltid fått beskjed(advarsel) hvis jeg en måned har jobbet mere enn 100%. Men dette gjelder innn kommunen. Vet ikke reglene hvis jeg hadde jobbet privat utenom?

Skrevet

Jeg har alltid fått beskjed(advarsel) hvis jeg en måned har jobbet mere enn 100%. Men dette gjelder innn kommunen. Vet ikke reglene hvis jeg hadde jobbet privat utenom?

''Jeg har alltid fått beskjed(advarsel) hvis jeg en måned har jobbet mere enn 100%. Men dette gjelder innn kommunen. Vet ikke reglene hvis jeg hadde jobbet privat utenom?''

Har du to stillinger da? Jeg har en stilling og vi kan ha opptil 40 (eller er det 50 nå?) plusstimer, de truer innimellom med at om man har mer ved mnds slutt så blir det overskytende strøket, men jeg vet ikke om noen faktisk har opplevd det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...