Bookworm Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hmmm, er ikke helt sikker på at jeg skjønte det:) Men tusen takk for svar- jeg regner med at ledelsen er klar over dette og at det derfor er lov. Tror det siste du skriver der, er det som virkelig betyr noe i ditt tilfelle - la ledelsen ta seg av dette, du har ikke noe med det... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ja er det det altså? I statlige bedrifter er det lov å ha to stillinger samtidig? Er det ikke logisk at arbeidtakeren ikke har mulighet til å yte like mye i begge stillingene? Hvis jeg plutselig trenger mer penger så kan jeg søke en jobb i tillegg til den jeg har? To jobber med sammenfallende arbeidstid kan man jo ikke ha, men det er da mange som i perioder har en jobb på dagtid + f.eks. en vaskejobb om kvelden? 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 To jobber med sammenfallende arbeidstid kan man jo ikke ha, men det er da mange som i perioder har en jobb på dagtid + f.eks. en vaskejobb om kvelden? Jeg har alltid fått beskjed(advarsel) hvis jeg en måned har jobbet mere enn 100%. Men dette gjelder innn kommunen. Vet ikke reglene hvis jeg hadde jobbet privat utenom? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg har alltid fått beskjed(advarsel) hvis jeg en måned har jobbet mere enn 100%. Men dette gjelder innn kommunen. Vet ikke reglene hvis jeg hadde jobbet privat utenom? ''Jeg har alltid fått beskjed(advarsel) hvis jeg en måned har jobbet mere enn 100%. Men dette gjelder innn kommunen. Vet ikke reglene hvis jeg hadde jobbet privat utenom?'' Har du to stillinger da? Jeg har en stilling og vi kan ha opptil 40 (eller er det 50 nå?) plusstimer, de truer innimellom med at om man har mer ved mnds slutt så blir det overskytende strøket, men jeg vet ikke om noen faktisk har opplevd det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.