Jølsen Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg vasker selvfølgelig hjemme, det er ikke det, men jeg kommer til å ha veldig mye å gjøre fremover så jeg tror ikke jeg får gjort ting særlig effektivt. Hvor er det man får tak i disse polakkene egentlig? Huker man bare tak i tilfeldig forbipasserende, eller hvordan funker det? Hvor mye koster de? Tenkte å få vasket grundig her en gang i uka. Det er viktig at de har erfaring fra jordbærplukking, da jeg har en slags liten farm i et av rommene her inne som trenger endel vanning. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Med tanke på plantene, kanskje det hadde fungert bedre med vietnamesere? 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Med tanke på plantene, kanskje det hadde fungert bedre med vietnamesere? Det kan hende, men vietnamesere stjeler så mye. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Kontakt et vaskebyrå, de har sikkert kompetente folk, som kan gjøre jobben for deg. Hilsen 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Kontakt et vaskebyrå, de har sikkert kompetente folk, som kan gjøre jobben for deg. Hilsen Ja, men jeg vil ha en polakk. Går det an å si fra om dette? 0 Siter
Gjest de er det iallefall nok av.. Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det kan hende, men vietnamesere stjeler så mye. Bruk en pakkis... 0 Siter
Gjest IKKJKJKJ Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Bruk en pakkis... Eller bruk en norsk arbeidsledig/sosialklient.nok av dem også 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Eller bruk en norsk arbeidsledig/sosialklient.nok av dem også Og de tror du gidder å gjøre en jobb? Det er tross alt derfor folk er arbeidsledige, fordi de ikke gidder å jobbe. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Bruk en pakkis... Nja, pakkiser er så krevende. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ja, men jeg vil ha en polakk. Går det an å si fra om dette? De kan alltids prøve, Rigmor. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Ja, men jeg vil ha en polakk. Går det an å si fra om dette? Ja. det jobber polakker i renholdsbransjen. Hilsen 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Skrevet 9. september 2008 Ja. det jobber polakker i renholdsbransjen. Hilsen Var det jeg mente, men jeg vil helst betale svart. 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Var det jeg mente, men jeg vil helst betale svart. Enkleste da er å sette opp en plakat i jordbæråkeren... ;o) Plantasje du driver med vel??? Luringen, da er det nok best med erfaring fra jordbæråkeren, for den vannes på meget spesielle måter ;-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Var det jeg mente, men jeg vil helst betale svart. Det er ikke mye du får kjøpt for svarte penger. Hilsen 0 Siter
Icora Panter Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Finnes mange polakker i Norge nå. Men skal du ha en som plukker jordbær, så er sesongen over. Og du må nok greie deg med en "potetpolakk" eller en "kålpolakk" eller generelt en polakk... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Du kan nå vel for svarte hyre inn han som vaska ned dødsboet nå nylig, han gjorde grundig arbeide og sikkert billig også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.