Gå til innhold

Telefonen min dør...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror telefonen min er i ferd med å dø. Den registrerer ikke anrop jeg ringer ut til og innkommende anrop bryr den seg ikke særlig mye om. Den vil heller ikke ta i mot enkelte meldinger. Det hjelper å skru den av og på, men jeg har jo ikke oversikt når den virker og ikke for den ser ut som før. Altså jeg har fått noen til å ringe meg før jeg har skrudd den av og på, og da har den ikke registrert at noen ringer, men like etterpå har den det.

neon som har vært borte i lignede problemer som har gått over, eller er det på tide å se etter ny telefon?

Og i tilfelle hva slags telefon er det som er pop for tiden?

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Og i tilfelle hva slags telefon er det som er pop for tida?''

iPhone, kanskje? Har stått et par artikler om den rundt forbi... Eller HTC Touch Diamond selv om den har et dårligere navigasjonssystem enn iPhone.

Skrevet

''Og i tilfelle hva slags telefon er det som er pop for tida?''

iPhone, kanskje? Har stått et par artikler om den rundt forbi... Eller HTC Touch Diamond selv om den har et dårligere navigasjonssystem enn iPhone.

Iphone så kjempekul ut! Men dyr var den. Jaja.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Iphone så kjempekul ut! Men dyr var den. Jaja.

''Iphone så kjempekul ut! Men dyr var den. Jaja.''

Det er den men verdt hver en krone. :-) Den er liketil verdt et år med dårligere dekning med Netcom, hehe.

Touch Diamond er også dyr, men der er du ikke bundet til Apple og Netcom og kan mer gjøre som du vil om du kjøper den uten binding.

Jeg har prøvd begge, og på tross av iPhones klare begrensninger liker jeg den veldig mye bedre enn Diamond.

Skrevet

Det er den men verdt hver en krone. :-) Den er liketil verdt et år med dårligere dekning med Netcom, hehe.

Touch Diamond er også dyr, men der er du ikke bundet til Apple og Netcom og kan mer gjøre som du vil om du kjøper den uten binding.

Jeg har prøvd begge, og på tross av iPhones klare begrensninger liker jeg den veldig mye bedre enn Diamond.

Hvor fant du pris/ info om Iphone?

Finner bare tull når jeg leter.. og har såå lyst på!

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Hvor fant du pris/ info om Iphone?''

På Netcom sine sider, de er jo eneste nettleverandør som selger den i Norge.

iPhone med 16 GB minne koster 2290 med billigste abonnement, og skal du bryte avtalen med en gang for å beholde abonnementet du har allerede koster det 2400 + 399 i tillegg. Billigste abonnement koster 399 pr måned, og da er 100 SMS, 100 minutter ringetid og 100 MB nedlasting inkludert. Det er dette abonnementet økonomene har anbefalt for hvermansen.

Det er dyrt, men akk så deilig... :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kan forresten ikke skjønne at du bare finner tull når du leter etter info om iPhone, det må da være tidenes mest omtalte telefon både før og etter den kom til Norge...

:-)

Skrevet

Kan forresten ikke skjønne at du bare finner tull når du leter etter info om iPhone, det må da være tidenes mest omtalte telefon både før og etter den kom til Norge...

:-)

Takk for hjelpen!

Cluet er at mange har skrevet om den, men jeg fant i farten ikke relevant informasjon, bare blogg/ønskelister og tull..

Skrevet

Kan jo være simkortet som streiker også da... Det hender seg sim kort kobler seg av nettet. Da hjelper det å slå av og på som en øyeblikkelig nødløsning... Jeg hadde et lignende problem. Hos meg gjaldt det meldinger som ikke kom fram, men plutselig kunne det komme haugevis med meldinger som var sendt opptil et par døgn tidligere. kontaktet operatøren fordi jeg ikke forsto bæra. De sendte meg nytt simkort med samme tlfnr og problemet ble borte

Skrevet

Kan jo være simkortet som streiker også da... Det hender seg sim kort kobler seg av nettet. Da hjelper det å slå av og på som en øyeblikkelig nødløsning... Jeg hadde et lignende problem. Hos meg gjaldt det meldinger som ikke kom fram, men plutselig kunne det komme haugevis med meldinger som var sendt opptil et par døgn tidligere. kontaktet operatøren fordi jeg ikke forsto bæra. De sendte meg nytt simkort med samme tlfnr og problemet ble borte

Skrevet

Jeg hørte nettopp at man ikke kan sende MMs med Iphone, stemmer det med din erfaring?

Blir nok ikke noe iphone på meg akkurat nå, men kanskje jeg setter den opp på ønskelista!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hørte nettopp at man ikke kan sende MMs med Iphone, stemmer det med din erfaring?

Blir nok ikke noe iphone på meg akkurat nå, men kanskje jeg setter den opp på ønskelista!

''Jeg hørte nettopp at man ikke kan sende MMs med Iphone, stemmer det med din erfaring?''

Ja, det stemmer.

På første generasjon iPhone har det kommet tredjeparts programvare som gjør at man kan sende MMS, men det finnes ikke noe for iPhone 3G enda. For meg som ikke syns MMS er så veldig viktig (har kanskje sendt 10 stk i hele mitt liv) er det en ting som betyr svært lite i forhold til f.eks det geniale navigeringssystemet som finnes på iPhone. Rent personlig tror jeg jo MMS-støtte kommer, men om den ikke gjør det kommer ikke jeg til å sørge av den grunn.

Skrevet

''Jeg hørte nettopp at man ikke kan sende MMs med Iphone, stemmer det med din erfaring?''

Ja, det stemmer.

På første generasjon iPhone har det kommet tredjeparts programvare som gjør at man kan sende MMS, men det finnes ikke noe for iPhone 3G enda. For meg som ikke syns MMS er så veldig viktig (har kanskje sendt 10 stk i hele mitt liv) er det en ting som betyr svært lite i forhold til f.eks det geniale navigeringssystemet som finnes på iPhone. Rent personlig tror jeg jo MMS-støtte kommer, men om den ikke gjør det kommer ikke jeg til å sørge av den grunn.

Ok. Greit å vite. Takk for infoen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...