Gjest noen som kan svare? Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 En venninne av meg som bor i utlandet skal på intervju imorgen og har fått en del spm som hun skal kunne svare på under intervjuet. Det ene spørsmålet er hvordan man finner ut charter ratene i nordsjøen?? Noen nettside hvor dette står? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hvordan man finner ut dagens, eller hva som styrer charter ratene? 0 Siter
Gjest noen som kan svare? Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220895135' post='3953023] Hvordan man finner ut dagens, eller hva som styrer charter ratene? Det vet jeg faktisk ikke:/ Har du noe svar på noen av de? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det vet jeg faktisk ikke:/ Har du noe svar på noen av de? http://www.google.no/search?hl=no&q=charter+rates+north+sea&meta= 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.