Gå til innhold

Vil du fortsette å kjøre script?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det har oppstått en feil i scriptet på denne siden" popper det stadig opp på pc'en min. Hvordan fjerner jeg dette?

Skrevet

Æsj, bare klikk det vekk og gi blaffen.

Kommer opp ganske ofte, så vil gjerne ha det vekk.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Scriptet det er feil i ligger jo på nettsiden du besøker. Av og til kan det hjelpe å installere nyeste versjon av nettleseren. Ellers kan du jo sjekke innstillinger i nettleseren for å se om det er mulig å slå av der.

Skrevet

Scriptet det er feil i ligger jo på nettsiden du besøker. Av og til kan det hjelpe å installere nyeste versjon av nettleseren. Ellers kan du jo sjekke innstillinger i nettleseren for å se om det er mulig å slå av der.

Så feilen ligger virkelig på nettsiden? Det er da mange nettsider med feil da. Trodde det kom av at jeg har lastet ned noe som skaper dette problemet. Men så er jeg også helt blank på data.

Hvordan fjerner jeg nettleseren og skifter til firefox - noen som har en enkel oppskrift?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så feilen ligger virkelig på nettsiden? Det er da mange nettsider med feil da. Trodde det kom av at jeg har lastet ned noe som skaper dette problemet. Men så er jeg også helt blank på data.

Hvordan fjerner jeg nettleseren og skifter til firefox - noen som har en enkel oppskrift?

''Hvordan fjerner jeg nettleseren og skifter til firefox - noen som har en enkel oppskrift?''

Hvilken nettleser vil du fjerne, og hvorfor?

Det er bare å laste ned Firefox og sette den som standard nettleser. Selv har jeg fire forskjellige nettlesere på maskinen min, men bruker nå Firefox som standardleser.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kommer opp ganske ofte, så vil gjerne ha det vekk.

Er det feil på sidene kan nok ikke en ny nettleser rette dette. Men de forskjellige nettleserne tolker feil forskjellig, så med en annen nettleser vil du muligens merke mindre til problemet.

Skrevet

''Hvordan fjerner jeg nettleseren og skifter til firefox - noen som har en enkel oppskrift?''

Hvilken nettleser vil du fjerne, og hvorfor?

Det er bare å laste ned Firefox og sette den som standard nettleser. Selv har jeg fire forskjellige nettlesere på maskinen min, men bruker nå Firefox som standardleser.

Ville fjerne hele internet explorer, men skjønner jo at det ikke er noe alternativ :) Ville rydde bort det jeg betraktet som unødvendig og å skape mer pass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...