Gjest kan jeg reklamere? Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Pcen min er ca 1 1/2 år. Jeg har vært flink til å ikke ha i strømkontakten hele tiden. Plutselig ville den ikke virke så lenge uten strøm, og i denne uka vilden plutselig ikke lade i det hele tatt.Ha tatt ut batteriet og satt det inn igjen,men problemet er der. Er det grunn til reklamasjon? 0 Siter
smurf78 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Kommer an på om det er batteriet eller noe annet som er defekt det. Batteriet regnes gjerne som forbruksvare og mange kjører ikke garanti på batterier lenger enn 6 mnd - 1 år. 0 Siter
Hekta Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det smurf78 sier er galt. Det har kommet en dom ang batteri. Det er bare produsentene som sier at det er forbruksvare. Ifølge dommen så forventes det at et batteri skal vare i 1 1/2 til 2 år. Ta kontakt med de du kjøpe pc'en av, hvis de lager trøbbel så ta kontakt med forbrukerrådet. Det har jeg gjort! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.