Gå til innhold

Batteriet streiker på Pcen min

Anbefalte innlegg

Gjest kan jeg reklamere?
Skrevet

Pcen min er ca 1 1/2 år. Jeg har vært flink til å ikke ha i strømkontakten hele tiden. Plutselig ville den ikke virke så lenge uten strøm, og i denne uka vilden plutselig ikke lade i det hele tatt.Ha tatt ut batteriet og satt det inn igjen,men problemet er der. Er det grunn til reklamasjon?

Skrevet

Kommer an på om det er batteriet eller noe annet som er defekt det. Batteriet regnes gjerne som forbruksvare og mange kjører ikke garanti på batterier lenger enn 6 mnd - 1 år.

Skrevet

Det smurf78 sier er galt.

Det har kommet en dom ang batteri. Det er bare produsentene som sier at det er forbruksvare.

Ifølge dommen så forventes det at et batteri skal vare i 1 1/2 til 2 år.

Ta kontakt med de du kjøpe pc'en av, hvis de lager trøbbel så ta kontakt med forbrukerrådet. Det har jeg gjort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...