Gå til innhold

Sort kjole og strømpebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jubileumsfest i helga og gleder meg sinnsykt :))

Skal ha på en sort, trang kjole uten ermer/stropper. Midt foran er det litt hvitt og paljetter.

Jeg er fryktelig usikker på om jeg bør har tynne, sorte strømpebukser på eller om jeg kan gå uten strømpebukser. Er ikke bleik på beina og kjolen går nesten ned til knærne.

Jeg skal ha sorte sko med høye hæler og åpen tå.

Og et siste spm. som kanskje ikke er like viktig, men nå som jeg er så godt igang, så ;-)

Farge neglelakk på tærne? Jeg ser for meg mørk rød neglelakk for å sprite opp antrekket litt?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

8

• morsan

3

• Lillemus

1

• Mrs. Wallace

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er fremdeles bare september og du har åpne sko: Du kan godt droppe strømpene.

Skrevet

Det er fremdeles bare september og du har åpne sko: Du kan godt droppe strømpene.

Det svaret jeg håpet på :-)

Skrevet

Dropp stølmpebuksa! :o)

Bra:) Ble litt usikker på om det er helt stuereint å gå på jubileumsfest uten strømpebukse ;-)

Persille1365381127
Skrevet

Inge strømper! Når du ikke har ermer blir det litt rart med strømper - da blir det så mye bar hud oppe - og ikke nede, ingen symmetri. Dessuten er det penest med bare ben om du har pene ben :)

Mørkerøde negler, ja :)

Skrevet

Inge strømper! Når du ikke har ermer blir det litt rart med strømper - da blir det så mye bar hud oppe - og ikke nede, ingen symmetri. Dessuten er det penest med bare ben om du har pene ben :)

Mørkerøde negler, ja :)

Takk for svar :) Jeg dropper strømpebuksa og går for mørkerøde negler :)

Aliza1365380759
Skrevet

Bra:) Ble litt usikker på om det er helt stuereint å gå på jubileumsfest uten strømpebukse ;-)

Bare husk truse du, så går det sikkert fint! *ler litt* ;-)

Skrevet

Uups, takk for påminningen ;-P

Skrevet

Truse, hva skal ho med det?

Hun har jo kjole til knærene!!!!!!

;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Truse, hva skal ho med det?

Hun har jo kjole til knærene!!!!!!

;0)

*le høyt* Ja, fysj og fy så konservativ jeg er, særlig til å være bare i midten av 20-årene! Kjole til knærne dekker jo nok i massevis! :-P (hvis hun skal stå rett opp og ned hele kvelden vel og merke... ;-))

Aliza1365380759
Skrevet

Uups, takk for påminningen ;-P

Hehe, ja, det er jo fort gjort å glemme sånt, skal man tro en del av de bildene av kvinnelige kjendiser idet de går "grasiøst" ut av biler f.eks ;-P

Skrevet

*le høyt* Ja, fysj og fy så konservativ jeg er, særlig til å være bare i midten av 20-årene! Kjole til knærne dekker jo nok i massevis! :-P (hvis hun skal stå rett opp og ned hele kvelden vel og merke... ;-))

*LOL*

Har de ikke sett det før, er det jaggu på tide ;0)

Skrevet

Hehe, ja, det er jo fort gjort å glemme sånt, skal man tro en del av de bildene av kvinnelige kjendiser idet de går "grasiøst" ut av biler f.eks ;-P

Ja, truser er lissom helt håpløst å huske å ha på seg ;-P

Aliza1365380759
Skrevet

*LOL*

*lol* Ja du sier noe der! Vet ikke om togli er villig til å ta på seg det "heroiske" oppdraget med "show and tell" til de uvitende da..(?) :-P

Skrevet

*LOL*

Jeg tror jeg skal skåne folk for det synet ;-P

Dessuten kommer det endel av mine tidligere lærere på jubileumsfesten også *gulp*

Skrevet

*lol* Ja du sier noe der! Vet ikke om togli er villig til å ta på seg det "heroiske" oppdraget med "show and tell" til de uvitende da..(?) :-P

Nei, det får da være grenser!!!!!!!!!

*pakker ned femten bestemorstruser for sikkerhets skyld*

Skrevet

Jeg tror jeg skal skåne folk for det synet ;-P

Dessuten kommer det endel av mine tidligere lærere på jubileumsfesten også *gulp*

*LOL*

Du hadde hvertfall gitt de gamlingene noe å snakke om ;0)

Skrevet

Nei, det får da være grenser!!!!!!!!!

*pakker ned femten bestemorstruser for sikkerhets skyld*

*LOL*

Skrevet

Nei...Du får bli med du ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...