Gå til innhold

Sort kjole og strømpebukser?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg tror jeg skal skåne folk for det synet ;-P

Dessuten kommer det endel av mine tidligere lærere på jubileumsfesten også *gulp*

Kom igjen da, vis at du fremdeles er ung og rebelsk! ;-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

8

• morsan

3

• Lillemus

1

• Mrs. Wallace

1

Mest aktive i denne tråden

Aliza1365380759
Skrevet

Nei...Du får bli med du ;0)

*le høyt* Jeg som synes jeg er for gammel både til å gå i miniskjørt, utringa/åletrange topper og bar mage! Syns jeg ser at jeg beveger meg ut av huset uten truse på..! :-P

Skrevet

*le høyt* Jeg som synes jeg er for gammel både til å gå i miniskjørt, utringa/åletrange topper og bar mage! Syns jeg ser at jeg beveger meg ut av huset uten truse på..! :-P

Hihihi, du får bare øve deg litt ;0)

Gå uten truse på jobb, i hagen, hjemme ovs.

Så klarer du det nok!!

Skrevet

*LOL*

Du hadde hvertfall gitt de gamlingene noe å snakke om ;0)

Det hadde nok sprita opp tilværelsen litt, ja ;-P

Skrevet

Kom igjen da, vis at du fremdeles er ung og rebelsk! ;-)

Jeg har lovet ei venninne å danse på bordet og det bør helst ikke kombineres med å være truseløs. Det er mange døve som skal være der og de er så gode til å lese på "leppene" også, så......

Gjest spinnville bråkebøtte
Skrevet

Jeg har lovet ei venninne å danse på bordet og det bør helst ikke kombineres med å være truseløs. Det er mange døve som skal være der og de er så gode til å lese på "leppene" også, så......

He-he..hvilke lepper??

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ha ha, togli! Jeg dauer av latter her!

Skrevet

*LOL*

Nå lo jeg høyt, herregud så bra sagt!!!!!!!

Skrevet

*LOL*

Nå lo jeg høyt, herregud så bra sagt!!!!!!!

Må tilskrive gubben den her altså.. Vi var på fest sammen med en gjeng venner (alle hørende) for noen år siden. Hun ene har en tendens til å danse på bordene når det lir utpå. Hun hadde en superkort kjole og dansa på bordet der gubben satt. Han sier da tørt: "Jaja, nå kan jeg faktisk lese på leppene her jeg sitter" :-))

Skrevet

Må tilskrive gubben den her altså.. Vi var på fest sammen med en gjeng venner (alle hørende) for noen år siden. Hun ene har en tendens til å danse på bordene når det lir utpå. Hun hadde en superkort kjole og dansa på bordet der gubben satt. Han sier da tørt: "Jaja, nå kan jeg faktisk lese på leppene her jeg sitter" :-))

*LOL*

Ikke bare bare med så kort kjole nei!

Uff...Følte meg litt truffet nå..Av en eller annen grunn... ;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Hihihi, du får bare øve deg litt ;0)

Gå uten truse på jobb, i hagen, hjemme ovs.

Så klarer du det nok!!

Nei fysj, sånt driver jeg ikke med! :-P Husker jeg gikk uten truse under et forholdsvis langt skjørt den gang jeg var ung, men jeg synes det ble så luftig at det var ubehagelig.. Huff, så gammel og prippen jeg føler meg nå!

Skrevet

Nei fysj, sånt driver jeg ikke med! :-P Husker jeg gikk uten truse under et forholdsvis langt skjørt den gang jeg var ung, men jeg synes det ble så luftig at det var ubehagelig.. Huff, så gammel og prippen jeg føler meg nå!

Hihihi, er jo frihet å gå uten truse :0)

Men ikke under all slags klær da ;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Hihihi, er jo frihet å gå uten truse :0)

Men ikke under all slags klær da ;0)

Nei, prøvde en gang med dongeribukse, det var IKKE en vinner! *le høyt*

Skrevet

Nei, prøvde en gang med dongeribukse, det var IKKE en vinner! *le høyt*

*LOL*

Skrevet

Jeg synes også du godt kan droppe strømene, alternativt ha lyse strømper. Til pent synes jeg nesten bestandig det er penere med lyse enn med mørke strømper (og med sandaltå om du har åpne sko).

Enig i at røde negler er flott til sort kjole og i åpne sko :)

Skrevet

*knegg* Jeg har hørt den som en gynekologvits - den døve gynekologen som hadde lært seg å lese på leppene;-)

Skrevet

*HAHAHA*

Så høyt har jeg ikke ledd inni meg før!

*snikleser DOL på jobben*

"Å lese på leppene" får en ny dimensjon heretter :-)

AneM1365380603
Skrevet

*HAHAHA*

Så høyt har jeg ikke ledd inni meg før!

*snikleser DOL på jobben*

"Å lese på leppene" får en ny dimensjon heretter :-)

''Så høyt har jeg ikke ledd inni meg før! ''

Ungene pleier å si at jeg sitter og gliser mens jeg leser ;) Vel, det kan jeg trygt si at jeg gjorde da jeg leste om leppelesingen, he he.

Skrevet

Jeg synes også du godt kan droppe strømene, alternativt ha lyse strømper. Til pent synes jeg nesten bestandig det er penere med lyse enn med mørke strømper (og med sandaltå om du har åpne sko).

Enig i at røde negler er flott til sort kjole og i åpne sko :)

Lyse strømper fikser jeg ikke... de må være fra hudfarget til mørkere, men tror jeg går for "nettoen" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...