Gjest togli Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 *knegg* Jeg har hørt den som en gynekologvits - den døve gynekologen som hadde lært seg å lese på leppene;-) Ja, den er relativt vanlig å dra til oss døve ;-P 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Ja, den er relativt vanlig å dra til oss døve ;-P :-) Skulle jeg tro:-) Det blir akkurat som alle Heidi'er som har hørt "hei De, Heidi!"-morsomheten før;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Lyse strømper fikser jeg ikke... de må være fra hudfarget til mørkere, men tror jeg går for "nettoen" ;-) Coco Chanel har sagt at man alltid er velkledt i sort kjole og sorte strømper:-) Når det er sagt er jeg enig i at du bør gå med bare legger nå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 :-) Skulle jeg tro:-) Det blir akkurat som alle Heidi'er som har hørt "hei De, Heidi!"-morsomheten før;-) Sant nok ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Coco Chanel har sagt at man alltid er velkledt i sort kjole og sorte strømper:-) Når det er sagt er jeg enig i at du bør gå med bare legger nå. Det blir nok bare legger, ja 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Lyse strømper fikser jeg ikke... de må være fra hudfarget til mørkere, men tror jeg går for "nettoen" ;-) Med lyse strømper mener jeg "hudfargede", da - ikke hvite! 0 Siter
ariadne Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Brune, pene legger er lekrest, men formelt sett er man mer kledd med strømper. Det spørs hvor formelt dette jubileumet er. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Med lyse strømper mener jeg "hudfargede", da - ikke hvite! Godt å høre ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Brune, pene legger er lekrest, men formelt sett er man mer kledd med strømper. Det spørs hvor formelt dette jubileumet er. Det står bare "pent antrekk", så noe gallaopplegg er det ikke. Da tror jeg det skal gå greit med bare legger 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Inge strømper! Når du ikke har ermer blir det litt rart med strømper - da blir det så mye bar hud oppe - og ikke nede, ingen symmetri. Dessuten er det penest med bare ben om du har pene ben Mørkerøde negler, ja ''du ikke har ermer blir det litt rart med strømper - da blir det så mye bar hud oppe - og ikke nede, ingen symmetri'' Nettopp derfor synes jeg pfte det er penere med lyse/"usynlige" strømper enn med sorte til sort kjole. Men pent uten ogsa da, om det er rimelig varmt i været og en har farge på bena. Selv ville jeg nok brukt strømper om jeg skulle i selskap i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.