Gå til innhold

"tatt på fersken"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun må ha en god dose selvironi hun damen som er med der :-)

Egentlig synes jeg reklamen er for drøy men den er ihvertfal en reklame man husker :)

Skrevet

Hun viser jo ikke annet enn en naken rygg + en halv pupp. :o) Mannen er ikke radmager han heller....

Synes de er knalltøffe som viser seg sånn på tv i dagens vanvittig kroppsfikserte samfunn! *Applaus*

Skrevet

Hun viser jo ikke annet enn en naken rygg + en halv pupp. :o) Mannen er ikke radmager han heller....

Synes de er knalltøffe som viser seg sånn på tv i dagens vanvittig kroppsfikserte samfunn! *Applaus*

Jeg er helt enig i at de er tøffe!

Skrevet

Reklamen for drøy?! Om jeg hadde giddet kunne jeg lett bladd opp 20 musikkvideoer som er mye verre enn det der. Dama er ei flott, norsk gjennomsnittsdame. Syns ikke hun har noe å være flau over (som jeg antar du hentyder til).

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Henger meg på denne.

Flott med vanlige folk og kropper i reklamen.

Skrevet

Reklamen for drøy?! Om jeg hadde giddet kunne jeg lett bladd opp 20 musikkvideoer som er mye verre enn det der. Dama er ei flott, norsk gjennomsnittsdame. Syns ikke hun har noe å være flau over (som jeg antar du hentyder til).

Nei jeg mener ikke at hun burde være flau.

Jeg synes det er en herlig reklamen, men ja jeg synes også at den er litt drøy (jeg sier ikke _for_ drøy), med tanke på at den går som reklame gjerne midt på dagen.

Det er vel ikke så veldig mange barn som ser på musikkvideoer.

Skrevet

Nei jeg mener ikke at hun burde være flau.

Jeg synes det er en herlig reklamen, men ja jeg synes også at den er litt drøy (jeg sier ikke _for_ drøy), med tanke på at den går som reklame gjerne midt på dagen.

Det er vel ikke så veldig mange barn som ser på musikkvideoer.

Jeg synes også den er på kanten. Nakenheten er ikke noe problem, men det at det er sex & utroskap, og at dette er bare sånn "heisann nå har vi det moro, dere" mens man slår opp i gule sider, gjør at jeg ikke synes den passer for små barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...