Gå til innhold

Om å utlevere seg her og ha fast nick

Anbefalte innlegg

Gjest ikke fast nick nå
Skrevet

Følger med på en diskusjon her hvor det virker som en person henger seg opp i en annen person, dette trolig et resultat av at vedkommende har utlevert seg en del her på DOL. Kan man virkelig ikke betro seg her uten å risikere å bli hengt ut? Ikke rart mange velger å ikke bruke fast nick....

Gjest bareentanke
Skrevet

Nei her inne er det kjekt å variere litt med nickene. Det er vanvittig hvordan det tar av enkelte ganger. Man får vel ta med i betrakningen at de fleste som befinner seg på Dol lider av et eller annet hehe, kall det "formildende omstendigheter" ;)

Skrevet

Nei her inne er det kjekt å variere litt med nickene. Det er vanvittig hvordan det tar av enkelte ganger. Man får vel ta med i betrakningen at de fleste som befinner seg på Dol lider av et eller annet hehe, kall det "formildende omstendigheter" ;)

''de fleste som befinner seg på Dol lider av et eller annet hehe'' Er det noe GÆRENT med folk som vanker her inne eller?? =o

Dette må du utdype..

Gjest bareentanke
Skrevet

''de fleste som befinner seg på Dol lider av et eller annet hehe'' Er det noe GÆRENT med folk som vanker her inne eller?? =o

Dette må du utdype..

Har ikke sagt det er noe galt med at folk vanker her inne jeg, kan ikke se at jeg skrev noe om det. Det er din tolkning, den får du stå for. Jeg sa at de fleste her lider av et eller annet og at det kan ses på som formildende omstendigheter når det tar av i enkelte tråder her til tider.

Skrevet

Har ikke sagt det er noe galt med at folk vanker her inne jeg, kan ikke se at jeg skrev noe om det. Det er din tolkning, den får du stå for. Jeg sa at de fleste her lider av et eller annet og at det kan ses på som formildende omstendigheter når det tar av i enkelte tråder her til tider.

Ja du sier de ''lider'' av noe, og at det er ''formildende''. Nå vrir du deg jo unna vel?

Gjest bareentanke
Skrevet

Ja du sier de ''lider'' av noe, og at det er ''formildende''. Nå vrir du deg jo unna vel?

Vrir meg unna hva? Jeg står for at jeg har sagt lider og formildende. Hva vil du frem til?

Skrevet

Fordi enkelte utleverer seg så til de grader at det påvirker andre mennesker, for eksempel kjæreste/mann og barn. Det er ikke greit.

Gjest litt av kvart
Skrevet

Tenkte litt på at det er jo all slags folk som vanker på DOL, deriblandt folk med sterke psykiske lidelser...

Skrevet

Jeg synes man skal være forsiktig med å utlevere seg selv for mye. Det er så lett å tro at det "bare" er brukerne her som leser det en skriver, men brukerne her er veldig mange flere enn de som skriver inn. Dessuten linkes det til innleggene våre via Klikk, de kan finnes igjen i ukeblader osv osv. Jeg vil tro at mange av stammisene her inne er lett å kjenne igjen i rl.

Jeg tviler vel på at de som vanker her er verre enn de man finner på andre fora, men vi har jo selvfølgelig også vår del av troll og nettpsykopater. Med sistnevnte mener jeg folk som ikke egentlig er psykopater, men som har lav terskel for å ta ut sine jævligste sider på nett fordi de er anonyme og ikke kan tas for det. Det fikk vi jo se litt av i går.

Skrevet

Jeg synes man skal være forsiktig med å utlevere seg selv for mye. Det er så lett å tro at det "bare" er brukerne her som leser det en skriver, men brukerne her er veldig mange flere enn de som skriver inn. Dessuten linkes det til innleggene våre via Klikk, de kan finnes igjen i ukeblader osv osv. Jeg vil tro at mange av stammisene her inne er lett å kjenne igjen i rl.

Jeg tviler vel på at de som vanker her er verre enn de man finner på andre fora, men vi har jo selvfølgelig også vår del av troll og nettpsykopater. Med sistnevnte mener jeg folk som ikke egentlig er psykopater, men som har lav terskel for å ta ut sine jævligste sider på nett fordi de er anonyme og ikke kan tas for det. Det fikk vi jo se litt av i går.

''Det fikk vi jo se litt av i går.''

Har jeg gått glipp av en DOL-fight??

Skrevet

Det var bare hidi som fikk en av raptusene sine. Denne gangen gikk det utover Glimtipper.

Skrevet

Det var bare hidi som fikk en av raptusene sine. Denne gangen gikk det utover Glimtipper.

Ok.

Sørens RL altså - her må man være online hele tiden for å få med seg det lille som skjer;-)

Skrevet

Ok.

Sørens RL altså - her må man være online hele tiden for å få med seg det lille som skjer;-)

Hehe, ja det _er_ så irriterende du:)

Gjest Ikke fast nick - d er fali!
Skrevet

Nettpsykopat ja, det har jeg sett mange av her på DOL :) En av grunnene til at jeg ikke alltid bruker fast nick.

Skrevet

Ok.

Ja, du skulle bare alt du har gått glipp av når du ikke er pålogget!

Skrevet

Av og til en det noen som får kick av å henge ut andre, men generelt sett synes jeg dol-befolkningen er et snilt folkeslag. Mange her som er gode på å se forskjeller mellom lek og alvor.

Jeg trives med å bruke fast nick og har gjort det i ørten år, men er ganske bevisst i forhold til hvor mye jeg utleverer av mitt privatliv.

AneM1365380603
Skrevet

Det var egentlig en interessant tråd om hvilke egenskaper vi ser etter hos en mann, men så skled den helt ut da.

Skrevet

Ja, du skulle bare alt du har gått glipp av når du ikke er pålogget!

*sukk*

;-)

Gjest fali fali
Skrevet

Det var egentlig en interessant tråd om hvilke egenskaper vi ser etter hos en mann, men så skled den helt ut da.

rart ikke folk kan holde seg til tema. Det er noe som heter å skille sak fra person...

Hvis man spør om noe, så svar på det vedkommende spør om! Hvis ikke - la være å bry deg sier nå jeg bare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...