Gå til innhold

Hvordan møblere med flatskjerm?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så flink nei
Skrevet

Er ikke så flink å møblere, men ønsker tips. Jeg har nå en seksjon som jeg har tv mitt inn i. Denne seksjonen får jeg liksom det meste i av dvd, filmer og oppbevaring av andre ting og tang. Jeg har nå tenkt å kjøpe meg en 50 tommers flat-tv, men denne ønsker jeg å henge på veggen (tror jeg), men hvor skal jeg da ha alt det andre som dvd-spiller, filmer, ting og tang? (skal kvitte meg med seksjonen som forøvrig ikke passer inn i det andre jeg har).

Hjelp meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har flatskjerm på veggen og vi har hendt opp enn tynn hylle under tven hvor vi har dvd spiller ol på... Filmer og slikt har vi i en egen hylle et annet sted =)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har en smalere hylle under tv'n med mediasenter osv i - og så har jeg en bokhylle på hver side av tv'n med alt det andre i.

Møblene er i samme serie som salongbordet og andre hyller og bord jeg har - så det hører sammen på et vis.

Skrevet

Jeg har en smalere hylle under tv'n med mediasenter osv i - og så har jeg en bokhylle på hver side av tv'n med alt det andre i.

Møblene er i samme serie som salongbordet og andre hyller og bord jeg har - så det hører sammen på et vis.

''smalere hylle under tv'n med mediasenter osv ''

Høres avansert ut! :o)

Skrevet

Jeg leser : Hvordan møblere med fallskjerm?

Herregud, tenker jeg - ikke DU også! Så nemlig en boligannonse i fjor, der en hel fallskjerm var dandert i kjellerstua. Den tok hele taket, og hang i tillegg halvt nedover to av veggene... ;o) *flirer*

Men flatskjerm, det er jo noe annet ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221030547' post='3954326]

Jeg leser : Hvordan møblere med fallskjerm?

Herregud, tenker jeg - ikke DU også! Så nemlig en boligannonse i fjor, der en hel fallskjerm var dandert i kjellerstua. Den tok hele taket, og hang i tillegg halvt nedover to av veggene... ;o) *flirer*

Men flatskjerm, det er jo noe annet ;o)

Ler meg fillete!

Persille1365381127
Skrevet

''smalere hylle under tv'n med mediasenter osv ''

Høres avansert ut! :o)

Heh, jeg er superavansert ;)

Mediasenter har blit en nødvendighet! Ser aldri på live-tv lenger :)

Skrevet

Heh, jeg er superavansert ;)

Mediasenter har blit en nødvendighet! Ser aldri på live-tv lenger :)

Ok, skjønner du er en generasjon yngre enn jeg ;)

Persille1365381127
Skrevet

Ok, skjønner du er en generasjon yngre enn jeg ;)

Heh, det er jo utrolig praktisk da! Alle filmer og all musikk samlet på én pc - jeg kan ta opp alt jeg vil se på tv, og trenger ikke følge med på noe live. Samtidig kan jeg velge å se live tv om jeg vil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...