Gå til innhold

Ny jobb spm..

Gjest bittelillestoremeg

Anbefalte innlegg

Gjest bittelillestoremeg
Skrevet

Jeg skal ringe og spørre litt mer om en spennende jobb, men usikker på hva jeg skal spørre om..

Litt teit, jeg vet det, men noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest kandetværesånn?
Skrevet

Ikke teit i det hele tatt. Jeg e på jobb jakt sjøl å det e lurt å ringe å spørre for da legger dæm merke til deg.

Det e lurt først å si hvem du er, hvofor du ringer å hvertfall spørre om dæm har tid til spørsmål om stillingen.

Jeg ville sport om arbeidsoppgaver hvis du er usikker på det, arbeidstid, hvor mange som jobber der, om det er mulighet for fast hvis du er ute etter det, hvor lang prøvetid.

Jeg har ofte på følelsen at jeg ikke bør spørre om så fryktelig mye i første omgang men det er jo meg.

Håper dettekan være til hjelp hvis ikke har jeg flere spørsmål jeg.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...