Gå til innhold

Skotørkesesong!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går det mot kaldere og våtere tider, nå skal jeg jammen med investere i en skotørker av noe slag.

Akkurat nå står det 3 par våte sko på tørk ute, og de tørker så seint...

Jeg har ikke varmekabler og i gangen er det ikke noe varme, så det er tungvint.

Men så det store spørsmålet, hva er best og mest praktisk av en sånn tørkehylle kontra sånne rør med varmluft som du trøkker i skoa?

Fordeler, ulemper og erfaringer mottas med takk!

Gjest kandetværesånn?
Skrevet

Jeg har to små å e veldig fornøyd med sånne rør du stapper i skoan.

Kjempe kjekt.

Skrevet

Varmluft ned i skoen er mest effektivt. Nå har jeg ikke prøvd med disse hyllene, men har tørket sko på varmekabler og på peisen mange ganger, og det tar betydelig lenger tid enn ved hjelp av varmluft.

Skrevet

Vi har en wilfa skotørker som henger på veggen i gangen. Den har fire rør. Om det er den beste kan jeg ikke svare for, men den virker. Veldig våte sko må nok stå en god stund, den virker greit på litt fuktige sko i alle fall.

Skrevet

Jeg har sånn skotørrer med 4 rør til å putte end i skoene, og som blåser ut varm luft, og er vedlig fornøyd med det. Jeg tror det må være det mest effektive, ref det AV svarte.

NB! NB!! Det er viktig å ha skotørrer med tidsur slik at den slår av seg selv etter en stund, hvis ikke risikerer du at den durer hele natta.

Vår skotørker er av et merke på 4 bokstaver, begynner på A.... Abus??

Skrevet

Jeg har sånn skotørrer med 4 rør til å putte end i skoene, og som blåser ut varm luft, og er vedlig fornøyd med det. Jeg tror det må være det mest effektive, ref det AV svarte.

NB! NB!! Det er viktig å ha skotørrer med tidsur slik at den slår av seg selv etter en stund, hvis ikke risikerer du at den durer hele natta.

Vår skotørker er av et merke på 4 bokstaver, begynner på A.... Abus??

Adax

tipper

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Skotørker er jeg omtrent like avhening av som vaskemaskinen;-)

Har den typen hvor du stapper rør ned i støvlene og så durer og blåser det en lang stund før det er tørt.

Har en type som kan tørke 2 par samtidig og er det kun et par så blir det dobbelt med rør, uten at jeg kan si om det går dobbelt så fort.

Men den durer/blåser ganske høyt så jeg vil bytte til en slik eller lignende om den fungerer like greit, det vet sikkert i butikken.

http://www.euronics.no/euronics/produkter/til_hjemmet/skotoerking/skotoerker_silver_ws8_2

Skrevet

Vi har skohylle med varme i. Fungerer kjempebra. Har vært steder hvor de har "skoføner". Det kan bli en del lukt av disse.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...