Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 En bør ikkje bli overraska om parkettgulvet får merker og slitasje med små unger (og fulle kjerringer) i hus, er det ett skikkelig gulv så kan det slipes ned 3-5 ganger. Det kan dere gjøre når barna er store nok til å behandle gulvet pent. 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Ja, men det er greit nok når det er ens egne barn, en kan jo selv fortelle barna sine at lekene skal f.eks være på rommet osv. men når det er andres barn og foreldra er med så bør foreldrene ha såpass antenner at de bør anta at deres regler ikke er de samme som her, og derfor be barna være forsiktige. Så får heller jeg si neida, det er ikke så nøye, om jeg ikke syns det er nøye. Men jeg syns i alle fall det er veldig fint om folk tar hensyn. Jeg var nylig i et selskap hvor et par av damene ble bedt om å ta av seg stilettskoene pga de var redd for riper i parketten. ''Ja, men det er greit nok når det er ens egne barn, en kan jo selv fortelle barna sine at lekene skal f.eks være på rommet osv.'' Hehe, prøv å si det til to aktive 3 åringer... da får man ikke gjort noe annet enn å rydde leker inn på rommet dagen lang. Greit at folk skal vise litt hensyn borte, men har man leker framme må man regne med at de blir brukt av barn som er på besøk. Kontostolen kan jeg skjønne du ikke vil ha snurrende rundt på parketten. Men leker.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.