Gå til innhold

Innmat til skittentøyskurv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og da mener jeg ikke skittentøy, men noe for å ha mellom kurven og skittentøyet! Skittentøyskurven min er en stor, grovt flettet kurv, men den "rasper opp" noe av tøyet mitt om jeg er uforsiktig! Derfor er jeg på utkikk etter en slags tøypose som jeg kan ha oppi og brette utover, akkurat som man bruker poser i søppelbøtta, hvis dere skjønner.

Jeg er ikke i stand til å sy noe slikt (har ikke symaskin og kan vel egentlig ikke sy), så er det noen som vet av et sted de HAR noe slikt?

Skrevet

Spørs om du får rett størresle?

Jeg kunne sydd for deg, hvis du vasket gulv eller pusset vinduer for meg imens ;))

Har du ikke en venninnne med symaskin?

Skrevet

Hm...tenke tenke. Jeg vet ikke hvor dyp den kurven er, men hva med å kjøpe et putetrekk? Jeg vet de har hatt store putetrekk tidligere og det var vel på prinses eller noe? I allefall så bør et dynetrekk til barnedyner passe i kurven vel?

Skrevet

Hm...tenke tenke. Jeg vet ikke hvor dyp den kurven er, men hva med å kjøpe et putetrekk? Jeg vet de har hatt store putetrekk tidligere og det var vel på prinses eller noe? I allefall så bør et dynetrekk til barnedyner passe i kurven vel?

Der sa du noe! Lurt! Takk:)

Skrevet

Spørs om du får rett størresle?

Jeg kunne sydd for deg, hvis du vasket gulv eller pusset vinduer for meg imens ;))

Har du ikke en venninnne med symaskin?

Å, for _den_ betalingen kunne til og med jeg ha sydd en slik pose:-)

Skrevet

Å, for _den_ betalingen kunne til og med jeg ha sydd en slik pose:-)

Lol - jeg var først ute!

Skrevet

Kjøp plast-skittentøysdunk!

Kanskje hun vil bruke den hun har... :)

Skrevet

Kanskje hun vil bruke den hun har... :)

Det er jo sikkert det ho vil, men å kjøpe en ny er det enkleste:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...