Gå til innhold

Bryllupsgave til utenlandsk par som har alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rørospledd! Koster over 1000,- da men.... Det hadde jeg blitt skikkelig glad for i alle fall!

Ja, for det er jo så pent.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Lillemus

3

• Mrs. Wallace

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rørospledd! Koster over 1000,- da men.... Det hadde jeg blitt skikkelig glad for i alle fall!

Enig!

Jeg har gitt bort et Rørospledd i grått/hvit med stiliserte elger på et par ganger til utlendinger. Veldig populært.

Skrevet

Enig, de er fine, men det blir litt mye volum...

Skrevet

Det har du rett i. Den er kostbar, og også tung å sende.

Da vi giftet oss fikk vi noen serveringsskjeer og kakespader i merket Hardanger. Det er sånt som jeg aldri får nok av. Om det ikke passer til deres severingsbestikk kan de alltids bruke det til hverdags. Ikke er det tungt å frakte heller.

Det er sant! Det går jo an å bare kjøpe skjeer til kaffe og sukkerbiter, f.eks.

Annonse

Skrevet

Bok med norske oppskrifter?...

Skilt, med elg på er jo populært hos utlendingene ;0)

Skrevet

Hva med f eks en øse i tinn?

Ikke dum idé. Får vel ta en tur innom Husfliden eller Tinnboden eller hva det heter og kikke.

Skrevet

Å huttetu, en sånn en hadde jeg slitt med.

Jeg også! :-)

Da ville jeg mye heller hatt vikingskip i tinn som Elextra skrev om i hovedinnlegget:-)

Gjest mandolina
Skrevet

Eksempelvis en fin bok om Norge med fine bilder av vår vakre natur.

Hilsen

Annonse

Skrevet

Eksempelvis en fin bok om Norge med fine bilder av vår vakre natur.

Hilsen

Noe å tenke på, ja - takk for tips.

Skrevet

Enig!

Jeg har gitt bort et Rørospledd i grått/hvit med stiliserte elger på et par ganger til utlendinger. Veldig populært.

Det finnes et nyyydelig et i rød med hjerter også, det hadde jo passet ypperlig som bryllupsgave! :o)

Skrevet

Me too. En dukke med et annet lands nasjonaldrakt i bryllupsgave? Nah.... Men nå er jeg stort sett imot nips og naps med mindre det er noe man reelt har ønsket seg.

Skrevet

Me too. En dukke med et annet lands nasjonaldrakt i bryllupsgave? Nah.... Men nå er jeg stort sett imot nips og naps med mindre det er noe man reelt har ønsket seg.

''Men nå er jeg stort sett imot nips og naps med mindre det er noe man reelt har ønsket seg.''

Enig, det er ganske skummelt å gi folk pynteting med mindre man er skikkelig sikker på mottakeren. Bedre da med noe nyttig.

Skrevet

Vel, ja er enig men: ''men kanskje annen norskinspirert gave kan være noe?'' :)

Skrevet

Er de fra Sverige eller Iran?

Er de i tyve årene eller i sekstiårene?

Kristne, hedninger, muslimer eller mormonere?

Osv. Det _må_ vi jo vite litt om, før vi kan komme med tips. :)

Skrevet

Husfliden har mye fint, ihvertfall om man liker diverse "håndlagde" bruksgjenstander. Rørospledd var nevnt lengre ned. Husfliden har også masse fine linduker i ulike prisklasser (riktignok svenske men pyttpytt). Smekre boller/fat i dreiet tre av ymse tresorter. Kunstglass (men det er kanskje litt ugunstig å sende i posten!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...