Gjest Elextra Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Er de fra Sverige eller Iran? Er de i tyve årene eller i sekstiårene? Kristne, hedninger, muslimer eller mormonere? Osv. Det _må_ vi jo vite litt om, før vi kan komme med tips. Synes jeg ga en del info i innlegget, jeg. Nøyaktig alder, nasjonalitet og religion er uvesentlig. Men kan vel røpe at de er oksidentale . 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Bok med norske oppskrifter?... Skilt, med elg på er jo populært hos utlendingene ;0) En flott kokebok hadde kanskje vært noe, men elgskilt tror jeg ville vært skivebom i dette tilfellet . Takk for tips. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 En flott kokebok hadde kanskje vært noe, men elgskilt tror jeg ville vært skivebom i dette tilfellet . Takk for tips. Hihi, nææhh kan du tro det?? ;0) 0 Siter
pusi Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Rørospledd! Koster over 1000,- da men.... Det hadde jeg blitt skikkelig glad for i alle fall! Vi fikk rørospledd i bryllupsgave. Gleder meg til det blir kaldere i lufta ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Synes jeg ga en del info i innlegget, jeg. Nøyaktig alder, nasjonalitet og religion er uvesentlig. Men kan vel røpe at de er oksidentale . ''Nøyaktig alder, nasjonalitet og religion er uvesentlig.'' Tja... ''Men kan vel røpe at de er oksidentale .'' Da har du ikkje røpet noe som helst til meg ihvertfall, for det har eg aldri hørt om før. Betyr det at de ikkje er begynt å oksidere? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 ''Nøyaktig alder, nasjonalitet og religion er uvesentlig.'' Tja... ''Men kan vel røpe at de er oksidentale .'' Da har du ikkje røpet noe som helst til meg ihvertfall, for det har eg aldri hørt om før. Betyr det at de ikkje er begynt å oksidere? Hehe, regnet med den At de er oksidentale betyr at de er fra hva vi vanligvis kaller vesten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 ''Nøyaktig alder, nasjonalitet og religion er uvesentlig.'' Tja... ''Men kan vel røpe at de er oksidentale .'' Da har du ikkje røpet noe som helst til meg ihvertfall, for det har eg aldri hørt om før. Betyr det at de ikkje er begynt å oksidere? Hehe, regnet med den At de er oksidentale betyr at de er fra hva vi vanligvis kaller vesten. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Hehe, regnet med den At de er oksidentale betyr at de er fra hva vi vanligvis kaller vesten. ''At de er oksidentale betyr at de er fra hva vi vanligvis kaller vesten.'' Da trenger de gjerne en ny hest? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 ''At de er oksidentale betyr at de er fra hva vi vanligvis kaller vesten.'' Da trenger de gjerne en ny hest? Kanskje en gyngehest hadde vært noe, ja. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Kanskje en gyngehest hadde vært noe, ja. God vin, en vin som de aldri vil unne seg sjøl? Ett par flasker Barolo eller Amarone vin, fra gode produsenter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 God vin, en vin som de aldri vil unne seg sjøl? Ett par flasker Barolo eller Amarone vin, fra gode produsenter. Ingen dum idé. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.