Gå til innhold

lite ambesiøs..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å tenke litt etter å ha svart på innlegg ang hobbyer..

Jeg intresserer meg for flere ting:

Svømme, løpe, sykle, kajakkpadling, fjelltur, friluftsliv, hund, foto, kunst, male/tegne, sy, scrappe, lese, stavgang,

Men jeg har aldri noe ønske om å satse på noe, bli ekstra god innenfor et område, konkurrere o.l. Jeg vil bare gjøre det for underholdning/tidsfordriv og hygge.

Jeg har ikke så store mål karrieremessig heller, men jeg er veldig intressert i fagområdet, og synes det er spennende med kurs, bøker osv.

Tror jeg har størst ambisjoner om familielivet egentlig. At jeg skal gjøre en god jobb som mor og kone, at vi skal kose oss og ha det hyggelig sammen, og at sønnen vår skal få en god oppvekst.

Er det ok? Føler det er litt på siden av dagens ideal...

Skrevet

Jeg håper da det er ok, for det er som om du beskriver meg!

Jeg har ikke mange hobbyer, men er glad i de jeg har! For eksempel er jeg glad i foto. Samboeren foreslår rett som det er at jeg skal gå et kurs eller noe, siden jeg synes det er så gøy. Han ønsker at jeg skal føle "lidenskap" for en hobby, slik han gjør for alle sine! Men jeg har rett og slett ikke lyst! Også synes jeg det er litt leit at jeg ikke bare kan få lov til å kose meg med hobbyen min, uten å måtte være BEST eller føle behov for å bli bedre... Har aksepterer svaret, men forstår ikke helt hva jeg mener tror jeg!

Men jeg tror faktsik det ligger mer til gutter enn jenter, det å måtte bli god i alt de driver med. Nå snakker jeg selvfølgelig generellt! De må alltid bli gode i de hobbyene de har, ellers er det ingen vits. De må ha mulighet til å klatre karrieremessig, ellers er det ikke noe poeng i å slite på bunnen... Osv.

Heller ikke når det kommer til å være mamma, er jeg opptatt av å være best. Men jeg vil være så god som jeg kan! Jeg vil ofre alt annet for å være en god mor for barnet mitt, og jeg bruker mye tid på det (blandt annet her inne)! Det er min lidenskap, og det kan ikke samboeren forstå igjen. Han elsker både meg og datteren vår, men ser ikke hvordan det kan være en "hobby"!

Jeg synes du skal kose deg med de hobbyene du har jeg, slik jeg gjør! Og er det noe du trenger å ha lidenskap for og ønske å være god på, så må det jo være å være mamma:-) Det kommer du til å få mye igjen for!

Skrevet

Jeg er sånn at jeg er interessert i ganske mye og vet litt om mye, men er ikke akkurat noen karrierejeger nei. :o) Har heller ikke interesser som tenderer til ekstremsport akkurat, er nok av den litt roligere typen sånn sett.

Skrevet

Jeg er sånn at jeg er interessert i ganske mye og vet litt om mye, men er ikke akkurat noen karrierejeger nei. :o) Har heller ikke interesser som tenderer til ekstremsport akkurat, er nok av den litt roligere typen sånn sett.

Ok? Synes ikke det virker som du kan noe som helst om noe som helst jeg.

''Har heller ikke interesser som tenderer til ekstremsport akkurat, er nok av den litt roligere typen sånn sett.''

Ja jøss, fantasere kan du gjerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...