astridny Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde lyst til å lage det,men i oppskriften står det at ejg skal bruke 4 dl banan,fryst i skiver. Skal jeg bare fryse de alle skivene i en boks eller...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 La meg innvie deg i en familiehemmelighet: Om du tar banan i skiver i en boks og fryser det, så fryser de fast sammen... men om du legger de pent utover på aluminiumsfolie eller lignende, og fryser de slik, så kan du fint legge de i en boks etterpå at de er fryst. =D =D =D Minner meg på søstra min som protesterte villt da jeg foreslo å fryse ned noen bringebær på et brett sånn at hun hadde til kakepynt f.eks. utover vinteren. Det hadde hun da slett ikke plass til! Det tok lang tid før det gikk opp for henne at jeg mente hun kunne tømme dem i en boks når de hadde fryst... :-D 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Minner meg på søstra min som protesterte villt da jeg foreslo å fryse ned noen bringebær på et brett sånn at hun hadde til kakepynt f.eks. utover vinteren. Det hadde hun da slett ikke plass til! Det tok lang tid før det gikk opp for henne at jeg mente hun kunne tømme dem i en boks når de hadde fryst... :-D Minner om bla bla bla. Det var vel faen ikke det trådstarter spurte om! 0 Siter
Gjest fartface Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Minner om bla bla bla. Det var vel faen ikke det trådstarter spurte om! Har du glemt å ta medisinen din? Eller, nei, du er jo sånn til vanlig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Har du glemt å ta medisinen din? Eller, nei, du er jo sånn til vanlig. Vil du jeg skal prompe i ansiktet ditt? 0 Siter
astridny Skrevet 10. september 2008 Forfatter Skrevet 10. september 2008 La meg innvie deg i en familiehemmelighet: Om du tar banan i skiver i en boks og fryser det, så fryser de fast sammen... men om du legger de pent utover på aluminiumsfolie eller lignende, og fryser de slik, så kan du fint legge de i en boks etterpå at de er fryst. =D =D =D Flott. Jeg tenkte nok at de ville fryse sammen som en klump. Takk for svar. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Minner meg på søstra min som protesterte villt da jeg foreslo å fryse ned noen bringebær på et brett sånn at hun hadde til kakepynt f.eks. utover vinteren. Det hadde hun da slett ikke plass til! Det tok lang tid før det gikk opp for henne at jeg mente hun kunne tømme dem i en boks når de hadde fryst... :-D Hehe. Sånne kortslutninger er det veldig fort gjort å få. Men god ide, for øvrig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Minner om bla bla bla. Det var vel faen ikke det trådstarter spurte om! LOL Humøret er på topp ja... 0 Siter
Speak Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Frosne bananskiver fungerer utmerket. I en boks eller i en pose. Greit å ikke stable de helt tett i tett. Da er det vanskelig å skille dem etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.