Gå til innhold

Banan smoothis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde lyst til å lage det,men i oppskriften står det at ejg skal bruke 4 dl banan,fryst i skiver.

Skal jeg bare fryse de alle skivene i en boks eller...?

Skrevet

La meg innvie deg i en familiehemmelighet:

Om du tar banan i skiver i en boks og fryser det, så fryser de fast sammen... men om du legger de pent utover på aluminiumsfolie eller lignende, og fryser de slik, så kan du fint legge de i en boks etterpå at de er fryst.

=D =D =D

Minner meg på søstra min som protesterte villt da jeg foreslo å fryse ned noen bringebær på et brett sånn at hun hadde til kakepynt f.eks. utover vinteren. Det hadde hun da slett ikke plass til! Det tok lang tid før det gikk opp for henne at jeg mente hun kunne tømme dem i en boks når de hadde fryst... :-D

Skrevet

Minner meg på søstra min som protesterte villt da jeg foreslo å fryse ned noen bringebær på et brett sånn at hun hadde til kakepynt f.eks. utover vinteren. Det hadde hun da slett ikke plass til! Det tok lang tid før det gikk opp for henne at jeg mente hun kunne tømme dem i en boks når de hadde fryst... :-D

Minner om bla bla bla. Det var vel faen ikke det trådstarter spurte om!

Skrevet

Har du glemt å ta medisinen din? Eller, nei, du er jo sånn til vanlig.

Skrevet

Har du glemt å ta medisinen din? Eller, nei, du er jo sånn til vanlig.

Vil du jeg skal prompe i ansiktet ditt?

Skrevet

La meg innvie deg i en familiehemmelighet:

Om du tar banan i skiver i en boks og fryser det, så fryser de fast sammen... men om du legger de pent utover på aluminiumsfolie eller lignende, og fryser de slik, så kan du fint legge de i en boks etterpå at de er fryst.

=D =D =D

Flott.

Jeg tenkte nok at de ville fryse sammen som en klump.

Takk for svar.

Skrevet

Hehe. Sånne kortslutninger er det veldig fort gjort å få. Men god ide, for øvrig.

Skrevet

LOL

Humøret er på topp ja... :)

Skrevet

Frosne bananskiver fungerer utmerket. I en boks eller i en pose. Greit å ikke stable de helt tett i tett. Da er det vanskelig å skille dem etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...