Gå til innhold

Utroskap

Gjest Utroskap meg her og der

Anbefalte innlegg

Gjest Utroskap meg her og der
Skrevet

Hadde du tilgitt utroskap?

Skrevet

Vet ikke. Det kommer an på hvor alvorlig det var, hvor lenge det varte, hvem det var med og skkert en hel masse andre ting.

Skrevet

Hvis utroskapet innebaerte sex, sà nei, da hadde jeg gàtt.

Skrevet

Hvis utroskapet innebaerte sex, sà nei, da hadde jeg gàtt.

Jeg tror nå jammen meg jeg hadde blitt like såret av følelsesmessig utroskap jeg da... Kanskje mer enn ved sex, faktisk - sex _kan_ være bare sex, men når følelsene blir sterke, virker dette for meg værre...

Gjest mandolina
Skrevet

Utroskap er et så stort tillitsbrudd, og det tror jeg ikke at jeg ville ha kunnet tilgi.

Hilsen

tulti1365381187
Skrevet

Utroskap er et så stort tillitsbrudd, og det tror jeg ikke at jeg ville ha kunnet tilgi.

Hilsen

Det er jeg enig i. Du vil aldri kunne stole på vedkomne igjen tro meg. Jeg har opplevd det.

Gjest signaturina
Skrevet

Vet ikke, har ikke opplevd det. Sier ikke at ingen av mine partnere har vært uto, men det en ikke vet har en ikke vondt av!

Skrevet

Ja selvfølgelig.

Utroskap er vanligere enn vi tror, las før i dag at 4 av 5 var utro.

Skrevet

Ja selvfølgelig.

Utroskap er vanligere enn vi tror, las før i dag at 4 av 5 var utro.

4 av 5 hørtes for mye ut.

Jeg har hørt at halvparten har vært utro, og hvis det er riktig, så er jo vurderingen i heimen enkel: Er det ikke deg, ja så er det partneren! ;-)

Gjest vanskelig å vite
Skrevet

Vanskelig å vite før man er i den situasjonen tror jeg... men jeg tror nok det hadde vært et sår som var vanskelig å lege...

Skrevet

Jeg har hørt at halvparten har vært utro, og hvis det er riktig, så er jo vurderingen i heimen enkel: Er det ikke deg, ja så er det partneren! ;-)

*knegg*

Skrevet

Eg gidder rett og slett ikkje leite etter artikkelen, lurer på om det var på Nrk.no men er ikkje sikker.

Ps! Igrunn en veldig god observasjon du kommer med der, men det _kan_ være begge naboene også (både ho og han), husk det før du fyrer løs...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...