Gå til innhold

Hva er det med mannfolk?

Anbefalte innlegg

Gjest glisende og anonym
Skrevet

Vi får høre at det brenner i et hus. Gubben holder på å varme opp dagens suppe. Hva gjør han? Skrur av suppen og kjører dit!! Må jo se må vite.

For noen år siden så fulgte han etter sykebiler også, det kunne jo være en trafikkulykke.

Eller tragedier på tv. Da skal lyden stå i taket, for han skal ikke gå glipp av noe.

Og nå fikk jeg melding. Taket var bare litt svidd. Han hørtes skuffet ut.

Er det bare min, eller finnes det flere som han?

Skrevet

Aner ikke. Men folk har ulike interesser. Det er sikkert en grunn. Kanskej han har opplevd et eller annet feks.

Skrevet

Fyren er syk og halvveis idiot. At du gidder å ha noe med slike å gjøre, skjønner jeg ikke. Frotsing i andres ulykke er lite tiltalende.

Skrevet

For meg høres ikke dette helt normalt ut. Tror neppe de fleste mannfolk er sånn.

Gjest actionsøker
Skrevet

Jeg var sammen med en som også kunne gjort noe sånt. Husker det brant et sted og han tok turen dit for å titte. Tror det er på grunn av action.. politibiler, brannbiler, eksplosjoner, flammer...

Han jeg er sammen med nå er ikke sånn, men han er helt hekta på Mythbusters på Discovery og der bruker de jo en hver anledning til å sprenge noe i filler. Og så er det jo disse bilgreiene da, formel1, rally og slikt.. veldig stas når det skjer noe utenom det vanlige.

Skrevet

Hehe jeg kjenner meg litt igjen i mannen din. Jeg kan også finne på å kjøre dit jeg ser det brenner, bare fordi jeg er nysgjerrig..

Gjest mandolina
Skrevet

Ikke alle mannfolk er sådan, min mann skyr sådanne ansamlinger av nysgjerrige og uhemmede gloende folk.

Hilsen

Skrevet

Nyskjerrigheten lenge leve ;0)

Han er nok ikke alene om å være slik.

Skrevet

Så lenge det ikkje er han som har tent på så trenger du ikkje bekymre deg.

Gjest signaturina
Skrevet

Det har vel mer med mennesketype å gjøre, enn det har med kjønn, tror jeg. Liker ikke den egenskapen hos folk. Får være måte på til sensasjonslyst.

Skrevet

Tuller du???

Hvis dette liksom skal være typisk for mannfolk, så er det IKKE et mannfolk jeg er gift med....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...