Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Ja, for nå lurer eg på åssen dere er "skrudd sammen". Her diskuterest "Bleking av tenner" og "Merking av tøy i Barnehagen", når jordens undergang er nær... Merkelige greier gitt. http://www.abcnyheter.no/node/73736 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Det står det om i nyhetsmediene nesten hver dag, og er derfor gammel nytt, som en ikke trenger å bruke tenkeevnen på engang. Men de hverdagslige ting, som en må ta stilling til, det er mere aktuelt. Så det er aktuelle hverdagslige ting, vi damer er opptatt med. Hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Starten på artikkelsaken var interessant, men etterhvert skriver han mest bare svada om seg selv. Hm. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Starten på artikkelsaken var interessant, men etterhvert skriver han mest bare svada om seg selv. Hm. Eg hadde sikkert bare skrevet svada eg og, er jo ikkje nøye om han får sparken når hele driten går til H*¨?)&+Y&! http://www.abcnyheter.no/node/73738 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Det står det om i nyhetsmediene nesten hver dag, og er derfor gammel nytt, som en ikke trenger å bruke tenkeevnen på engang. Men de hverdagslige ting, som en må ta stilling til, det er mere aktuelt. Så det er aktuelle hverdagslige ting, vi damer er opptatt med. Hilsen Så det er viktigere med 1400 høner som er på vidvanke, enn at jorda går under? 0 Siter
cathlin Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Eg hadde sikkert bare skrevet svada eg og, er jo ikkje nøye om han får sparken når hele driten går til H*¨?)&+Y&! http://www.abcnyheter.no/node/73738 Så kult! Heldige de som kan studere det nærmere. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Så det er viktigere med 1400 høner som er på vidvanke, enn at jorda går under? Hvor går de rundt henne? Hilsen 0 Siter
Atene Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Kanskje vi ikke kjøper skrekkpropagandaen? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Kanskje vi ikke kjøper skrekkpropagandaen? Nei, vi er for glupe til å tro på noe slikt. Hilsen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Kanskje vi ikke kjøper skrekkpropagandaen? Tydeligvis. Allerede ei jente på 16 år (fra India) som blei så redd for å dø, at ho tok livet av seg. Tragisk selvfølgelig. http://www.abcnyheter.no/node/73778 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Tydeligvis. Allerede ei jente på 16 år (fra India) som blei så redd for å dø, at ho tok livet av seg. Tragisk selvfølgelig. http://www.abcnyheter.no/node/73778 Tragisk...og fryktelig ironisk.. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Det skal ikke begynne å smelle før om 3 uker da, så enn så lenge avventer vi, skjønner du vel. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Tragisk...og fryktelig ironisk.. Akkurat. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Det skal ikke begynne å smelle før om 3 uker da, så enn så lenge avventer vi, skjønner du vel. :-) Da skal eg nå ihvertfall sørge for å ikkje ha penger igjen på kontoen (men det blir igrunn ikkje noe stort problem)! 0 Siter
tonie Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Jammen...Det er jo flere år til det hullet sluker oss. Vi kan jo ikke gå rundt og bite negler helt til da? Vi kan miste mange votter og ytterjakker før den tid, så merking er svært viktig:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Jammen...Det er jo flere år til det hullet sluker oss. Vi kan jo ikke gå rundt og bite negler helt til da? Vi kan miste mange votter og ytterjakker før den tid, så merking er svært viktig:) Nå var det snakk om tre uker?? Sant å si så driter eg i hele greia, det kan ikkje bli stort verre enn det er allikevel. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Nå var det snakk om tre uker?? Sant å si så driter eg i hele greia, det kan ikkje bli stort verre enn det er allikevel. Da tenker du jo som et kvinnfolk!! Kvinnelig hilsen 0 Siter
tonie Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Nå var det snakk om tre uker?? Sant å si så driter eg i hele greia, det kan ikkje bli stort verre enn det er allikevel. Oi. Alt er ikke vel med Geir for tida? 0 Siter
tonie Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Oi. Alt er ikke vel med Geir for tida? Jeg leste at det kunne ta opp til 50 måneder, men nå ble jeg usikker på om det er en god eller en dårlig nyhet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Oi. Alt er ikke vel med Geir for tida? Joda, bare litt trøtt og sliten. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.