Gå til innhold

Hva er det med kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Det står det om i nyhetsmediene nesten hver dag, og er derfor gammel nytt, som en ikke trenger å bruke tenkeevnen på engang.

Men de hverdagslige ting, som en må ta stilling til, det er mere aktuelt.

Så det er aktuelle hverdagslige ting, vi damer er opptatt med.

Hilsen

Skrevet

Starten på artikkelsaken var interessant, men etterhvert skriver han mest bare svada om seg selv. Hm.

Skrevet

Starten på artikkelsaken var interessant, men etterhvert skriver han mest bare svada om seg selv. Hm.

Eg hadde sikkert bare skrevet svada eg og, er jo ikkje nøye om han får sparken når hele driten går til H*¨?)&+Y&!

http://www.abcnyheter.no/node/73738

Skrevet

Det står det om i nyhetsmediene nesten hver dag, og er derfor gammel nytt, som en ikke trenger å bruke tenkeevnen på engang.

Men de hverdagslige ting, som en må ta stilling til, det er mere aktuelt.

Så det er aktuelle hverdagslige ting, vi damer er opptatt med.

Hilsen

Så det er viktigere med 1400 høner som er på vidvanke, enn at jorda går under?

Gjest mandolina
Skrevet

Så det er viktigere med 1400 høner som er på vidvanke, enn at jorda går under?

Hvor går de rundt henne?

Hilsen

Gjest mandolina
Skrevet

Kanskje vi ikke kjøper skrekkpropagandaen?

Nei, vi er for glupe til å tro på noe slikt.

Hilsen

Skrevet

Det skal ikke begynne å smelle før om 3 uker da, så enn så lenge avventer vi, skjønner du vel. :-)

Skrevet

Det skal ikke begynne å smelle før om 3 uker da, så enn så lenge avventer vi, skjønner du vel. :-)

Da skal eg nå ihvertfall sørge for å ikkje ha penger igjen på kontoen (men det blir igrunn ikkje noe stort problem)!

Skrevet

Jammen...Det er jo flere år til det hullet sluker oss. Vi kan jo ikke gå rundt og bite negler helt til da? Vi kan miste mange votter og ytterjakker før den tid, så merking er svært viktig:)

Skrevet

Jammen...Det er jo flere år til det hullet sluker oss. Vi kan jo ikke gå rundt og bite negler helt til da? Vi kan miste mange votter og ytterjakker før den tid, så merking er svært viktig:)

Nå var det snakk om tre uker??

Sant å si så driter eg i hele greia, det kan ikkje bli stort verre enn det er allikevel.

Gjest mandolina
Skrevet

Sant å si så driter eg i hele greia, det kan ikkje bli stort verre enn det er allikevel.

Da tenker du jo som et kvinnfolk!!

Kvinnelig hilsen

Skrevet

Oi. Alt er ikke vel med Geir for tida?

Skrevet

Jeg leste at det kunne ta opp til 50 måneder, men nå ble jeg usikker på om det er en god eller en dårlig nyhet.

Skrevet

Joda, bare litt trøtt og sliten. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...