Gjest togli Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Fireåringen er småforkjøla og har hatt litt magevondt i det siste (samme som resten av familien). Hun har også store mandler som vi mulig må få fjerna om ikke så altfor lenge. Igår klagde hun over en øm kul helt nede på bakhodet. Jeg oppdaga at hun hadde to slike kuler med ca tre cm mellomrom. De er litt mindre enn en ert, helt glatte og noe bevegelige. Kan man få slike uskyldige lymfeknuter i bakhodet?? På halsen vet jeg jo det er vanlig.. Ble litt småbekymra her :-( 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Ja, det er vanlig med hovne lymfeknuter i bakhodet ved forkjølelse. Men er knutene der fortsatt etter at forkjølelsen er over, så la en lege se på det. Hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Ja, det er vanlig med hovne lymfeknuter i bakhodet ved forkjølelse. Men er knutene der fortsatt etter at forkjølelsen er over, så la en lege se på det. Hilsen Godt å høre! Skal følge med dem videre iallefall... 0 Siter
muskath Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Noen mennesker får veldig lett hovne lymfeknuter i bakhodet, selv bare ved en forkjølelse. Dette er individuelt. Man blir vant til det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Noen mennesker får veldig lett hovne lymfeknuter i bakhodet, selv bare ved en forkjølelse. Dette er individuelt. Man blir vant til det. Okei, ble lettet nå. Hun er ellers frisk og rask, så jeg antar det er forkjølelsen som er årsaken 0 Siter
Gjest jamvold Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Lymfekjertler går fra halsen og oppover. De kan vare i flere år. Hvis de ikke vokser seg større når tiden går så er det vanligvis ufarlig sier legene. 0 Siter
alwaysme Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Eldstemann her får alltid hovne lymfer i bakhodet, både ved lett forkjølelse og værre ting. Han beklager seg endel over vond nakke/hode, og det å bøye hodet frem når det står på som verst. Det er nok rimelig normalt, så pust ut ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Eldstemann her får alltid hovne lymfer i bakhodet, både ved lett forkjølelse og værre ting. Han beklager seg endel over vond nakke/hode, og det å bøye hodet frem når det står på som verst. Det er nok rimelig normalt, så pust ut ;-) *puster lettet ut* :-)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Lymfekjertler går fra halsen og oppover. De kan vare i flere år. Hvis de ikke vokser seg større når tiden går så er det vanligvis ufarlig sier legene. Takk:) Jeg er vant til de som holder seg på halsen, men har ikke opplevd at man kan få de i bakhodet før. Så for meg en eller annen skummel sykdom på lillesnuppa :-( Litt roligere nå, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.