Lillemus Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Hva betyr u/t? Uten tekst? Jepp. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Burde det ikke stått u.t. da? Selv om jeg har registrert at det er vanlig å skrive "n/a" (for "not available"). Så det blir jo det samme. Men jeg syns også dét er dumt jeg da. Men det er nå en gang sånn man skriver det... 0 Siter
Gjest trodde jeg Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Burde det ikke stått u.t. da? Selv om jeg har registrert at det er vanlig å skrive "n/a" (for "not available"). Så det blir jo det samme. Men jeg syns også dét er dumt jeg da. u.t. er vel ofte en forkortelse for undertegnede? 0 Siter
Shova Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 u.t. er vel ofte en forkortelse for undertegnede? Tror det betyr "uten tekst". 0 Siter
Gjest trodde jeg Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Tror det betyr "uten tekst". Jeg vet hva u/t var ment som i denne sammenhengen. u/t skrives også nettopp ofte for å få frem at det er uten tekst. Det er u/t man skriver for å vise det. u.t. derimot brukes såvidt jeg vet ofte som en forkortelse for undertegnede. Det var det jeg prøvde å svare på. 0 Siter
Shova Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Jeg vet hva u/t var ment som i denne sammenhengen. u/t skrives også nettopp ofte for å få frem at det er uten tekst. Det er u/t man skriver for å vise det. u.t. derimot brukes såvidt jeg vet ofte som en forkortelse for undertegnede. Det var det jeg prøvde å svare på. Da vet du mer enn meg! Men er definitivt ikke umulig, nei;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.