Gå til innhold

Hormonspiral

Gjest usikker på dette jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gynekolog og fikk satt inn hormonspiral for 1 år siden.

Har ikke vært til noe kontroll av spiralen i ettertid. Burde jeg ha vært det? Og i så fall, kan den kontrollen taes hos fastlegen.

Skrevet

Tror det burde vært en kontroll 3 mnd etter innsettelse? Denne kan du ta hos fastlegen din.

Skrevet

Jeg hadde hormonspiral i halvannet år (?) for noen år siden og var ikke på noen kontroll av den etter innsetting.

Skrevet

Jeg hadde hormonspiral i halvannet år (?) for noen år siden og var ikke på noen kontroll av den etter innsetting.

Da jeg fikk satt inn hormonspiral måtte jeg til etterkontroll. Men jeg husker ikke om det var 3 eller 6 mnd etter. Det er 2 år siden.

Skrevet

Jeg har aldri kontrollert min hormonspiral heller. Har min 2. spiral nå.

Skrevet

Fikk beskjed om å gå til kontroll etter 3 mnd. Gikk til fastlegen da.

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Får vel nevne det for fastlegen når jeg skal dit i neste måned da. Fant forresten pakningsvedlegget jeg fikk med fra gynokologen. Der står det at den skal kontrolleres etter 3 mnd tid også så jeg. Trodde det pakningsvedlegget var borte jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...