Gjest usikker på dette jeg Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Var hos gynekolog og fikk satt inn hormonspiral for 1 år siden. Har ikke vært til noe kontroll av spiralen i ettertid. Burde jeg ha vært det? Og i så fall, kan den kontrollen taes hos fastlegen. 0 Siter
Gjest Lea Lett Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Tror det burde vært en kontroll 3 mnd etter innsettelse? Denne kan du ta hos fastlegen din. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde hormonspiral i halvannet år (?) for noen år siden og var ikke på noen kontroll av den etter innsetting. 0 Siter
Gjest Lea Lett Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde hormonspiral i halvannet år (?) for noen år siden og var ikke på noen kontroll av den etter innsetting. Da jeg fikk satt inn hormonspiral måtte jeg til etterkontroll. Men jeg husker ikke om det var 3 eller 6 mnd etter. Det er 2 år siden. 0 Siter
Speak Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg har aldri kontrollert min hormonspiral heller. Har min 2. spiral nå. 0 Siter
Spirello Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Fikk beskjed om å gå til kontroll etter 3 mnd. Gikk til fastlegen da. 0 Siter
Gjest usikker på dette jeg Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Takk for svar alle sammen. Får vel nevne det for fastlegen når jeg skal dit i neste måned da. Fant forresten pakningsvedlegget jeg fikk med fra gynokologen. Der står det at den skal kontrolleres etter 3 mnd tid også så jeg. Trodde det pakningsvedlegget var borte jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.