Gå til innhold

inspirer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sprø av den dårlige tiltakslysten som har kommet over meg. Jeg vet at mye må gjøres i huset, og det er kanskje derfor. :(

Jeg vet at alt jeg får gjort vil glede meg, men det å komme igang er vanskelig. Snodig følelse....

Fortell om hva du har gjort og hvor fint og rent du har det, så blir jeg kanskje smitta :) Har du loftstue? Jeg har en som er overfylt av leker og div og som skal sorteres og ryddes i, og kjøres bort.

Ja, jeg trenger altså et spark bak.

Skrevet

Jeg har tørket støv i stua, og støvsugd i dag :0)

For en tid siden ryddet jeg hele garderoben, fikk kastet masse tøy, og det ble så fint og ryddig!

Verkstedet er ryddet, samme med garasjen, kjempe deilig å være ferdig med det før vinteren!

Nå har vi bare bua igjen, der ligger også endel skrot..

Har en kjempe haug med søppel liggende ute, må kjøre avsted en dag med det.

Kom igjen Pekkaline, det ers å delilig når du er ferdig!

Så får du belønne deg med et eller annet i kveld ;=)

Skrevet

Jeg har tørket støv i stua, og støvsugd i dag :0)

For en tid siden ryddet jeg hele garderoben, fikk kastet masse tøy, og det ble så fint og ryddig!

Verkstedet er ryddet, samme med garasjen, kjempe deilig å være ferdig med det før vinteren!

Nå har vi bare bua igjen, der ligger også endel skrot..

Har en kjempe haug med søppel liggende ute, må kjøre avsted en dag med det.

Kom igjen Pekkaline, det ers å delilig når du er ferdig!

Så får du belønne deg med et eller annet i kveld ;=)

:) Godt å lese og en fornøyelse at jeg kan si at vi har en henger med søppel utenfor, den er det mest jeg som har fylt opp. Fikk tatt datterens soverom og endel fra kjeller her tidligere i uken. Ja det er godt med alt som blir gjort, gledelig......

Skrevet

:) Godt å lese og en fornøyelse at jeg kan si at vi har en henger med søppel utenfor, den er det mest jeg som har fylt opp. Fikk tatt datterens soverom og endel fra kjeller her tidligere i uken. Ja det er godt med alt som blir gjort, gledelig......

Der er helt utrolig hvor mye man samler opp!!!

Kjekt å ha..He,he!

Blir like sjokkert hver gang jeg rydder her....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...