Banjopiken Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med å oversette fra Fransk til Norsk. Je travaille un peu dans les vignes de mon oncle. Quand je suis libre je fais du VTT dans les Vosges. Super A la semaine prochaine! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Je travaille un peu dans les vignes de mon oncle. -jeg jobber litt i (..?) til min onkel Quand je suis libre je fais du VTT dans les Vosges. --når jeg har fri, gjør jeg.. VTT?? Super A la semaine prochaine! -- supert for neste uke / sees i neste uke Er ingen racer i fransk, men :-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Je travaille un peu dans les vignes de mon oncle. -jeg jobber litt i (..?) til min onkel Quand je suis libre je fais du VTT dans les Vosges. --når jeg har fri, gjør jeg.. VTT?? Super A la semaine prochaine! -- supert for neste uke / sees i neste uke Er ingen racer i fransk, men :-) Vignes er vinmarker, VTT er terrengsykkel, Vosges er et stort fjellområde. 0 Siter
morsan Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 http://no.babelfish.yahoo.com/ Her kan man få fort&gæli-oversettelser av det meste - veldig fort og _veldig_ gæli!! ;-) Men til norsk kan man ikke få det, men på engelsk høres det slik ut (he he): I work a little in the vines of my uncle. When I am free I make VTT in the Vosges. Super At the next week! 0 Siter
Shova Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 http://no.babelfish.yahoo.com/ Her kan man få fort&gæli-oversettelser av det meste - veldig fort og _veldig_ gæli!! ;-) Men til norsk kan man ikke få det, men på engelsk høres det slik ut (he he): I work a little in the vines of my uncle. When I am free I make VTT in the Vosges. Super At the next week! Var lettere på engelsk;) 0 Siter
Banjopiken Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Hei, tusen tusen takk for hjelpen. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Vignes er vinmarker, VTT er terrengsykkel, Vosges er et stort fjellområde. Ah, très bien! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.