Gå til innhold

Sjokoladeboller fra Regal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regal har kommet med sjokoladebollemix i butikkene. Disse bollene blir helt fantastisk gode, aldri smakt bedre boller før. De blir lik i konsistens som de hos bakeren, men de er enda bedre.

Når jeg baker boller selv fra scratch får jeg aldri helt den samme luftige konsistensen som bakeren. Det må jo være noe i ingrediensene som gjør at de blir slik? Lurer på hva hemmeligheten er.

Skrevet

mmm, høres godt ut med sjokoladeboller. Hvordan boller er det? Vanlige boller med sjokolade i??

Skrevet

Hm, tror jeg må prøve ut disse i helga, har smakt sånne boller en gang på en bensinstasjon og syntes de var sykt gode!

Har ikke sett dem på den på Remaen jeg bruker til daglig, men Rema er generelt treig til å få inn nye ting, hvor kjøpte du dine?

Skrevet

Hm, tror jeg må prøve ut disse i helga, har smakt sånne boller en gang på en bensinstasjon og syntes de var sykt gode!

Har ikke sett dem på den på Remaen jeg bruker til daglig, men Rema er generelt treig til å få inn nye ting, hvor kjøpte du dine?

Kjøpte mine på Ultra, men tror de har dem på Meny også bl.a. Hvis ikke Rema har dem, så spør om de kan ta dem inn

Skrevet

mmm, høres godt ut med sjokoladeboller. Hvordan boller er det? Vanlige boller med sjokolade i??

Ja, men de er enda bedre enn vanlige boller man lager selv. Jeg får dem aldri til slik som disse når jeg baker fra scratch. Disse var helt nydelige.

Skrevet

Kjøpte mine på Ultra, men tror de har dem på Meny også bl.a. Hvis ikke Rema har dem, så spør om de kan ta dem inn

Fant dem ikke her jeg bor, men jeg kjøpte en pose med bollemix og en pakke sjokoladelinser beregnet på formålet, dobbel mengde gjær så de ble store og luftige.

Var nok en suksess, sønnen i huset sa at jeg aldri skulle bake vanligeboller mer, fra nå av var det kun sjokoladeboller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...