Gå til innhold

Vi som er våkne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ide....

Vi kan ta prat om når man går og legger seg.

Jeg lurer på hva er normalt for folk og legge seg?

Jeg kommer meg sjelden i seng før kl 00.30.

Står opp mellom kl 07-08.

Jobber full tid.

Hva med dere andre?

God idè!

Aliza1365380759
Skrevet

Joda, godt å sove lenge!¨

Men ikke så lett med to unger trampende rundt ;0)

Hehe, nei, da blir det verre! Er vanskelig å sove når noen hopper i senga di f.eks :-P

Skrevet

Hehe, nei, da blir det verre! Er vanskelig å sove når noen hopper i senga di f.eks :-P

Og helst opp på hodet ;0)

Skrevet

Så det er vanlig?? Trodde det var unntaket, jeg..

Aliza1365380759
Skrevet

Jepp, sånn er det når jeg passer tantebarna mine også.. Kjeeempegøy å vekke tante med å "plage" henne til hun våkner og står opp... Kan tenke meg at det er "verre" når man har det på permanent basis ja! *le høyt*

Skrevet

Jepp, sånn er det når jeg passer tantebarna mine også.. Kjeeempegøy å vekke tante med å "plage" henne til hun våkner og står opp... Kan tenke meg at det er "verre" når man har det på permanent basis ja! *le høyt*

Hihi, de er nå søte også :0)

Aliza1365380759
Skrevet

Hihi, de er nå søte også :0)

Ja, det at de hopper i senga gjøres på en eller annen måte opp for de gangene man vekkes av en "knuseklem" eller en suss på kinnet av en liten "rampunge" som smiler fra øre til øre og bare er snill og søt.. Da smelter man jo fullstendig! Kjenner jeg blir varm innvendig og fullstendig sjarmert av ungene bare jeg tenker på det! :-)

Skrevet

Så det er vanlig?? Trodde det var unntaket, jeg..

He, he, har fått et par hopp i hodet ja..Men det går mest utover mage og bein..Hihii!

Skrevet

Har en ide....

Vi kan ta prat om når man går og legger seg.

Jeg lurer på hva er normalt for folk og legge seg?

Jeg kommer meg sjelden i seng før kl 00.30.

Står opp mellom kl 07-08.

Jobber full tid.

Hva med dere andre?

Vi har i lang lang tid lagt oss seint - sånn mellom tolv og halv ett - og opp ca 7. Det blir altfor lite søvn.

Nå har vi bestemt oss for å legge oss 23, og min kjære har vært flink til det, men ikke jeg.....

Vi skal legge oss nå altså!

Skrevet

Legger meg som oftest før kl 24 på hverdagene, og står opp kl 7. I helgene kan jeg være våken leeenge, men da sover jeg jo mye lengre også.. Sånt kan man gjøre før man får barn, så jeg bare utnytter muligheten før den forsvinner om noen år :-)

Jeg gjør det samme, sitter oppe leeenge i helgene og storkoser meg med og sovelenge om morgenen.

Vi må bare nyte tiden før vi får barn:-)

Men gleder meg også til den dagen jeg blir mamma,men det haster ikke. Virker som alle andre er stressa på mine vegne he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...