Gå til innhold

Hva gjøre med "værsyke"

Anbefalte innlegg

Gjest Sovner snart
Skrevet

Jeg er forferdelig plaget med væresyke. Jeg kaller det det :) Når det blir overskyet/grått være, tung luft, som det nå er masse av på disse tider så blir jeg så utslått.

Jeg blir sliten, veldig trøtt, noe ukonsentrert og har generellt veldig lite krefter. Dette kan bedre seg med en gang solen begynner å skinne og været letter.

Jeg har "holdt et øye" til dette over tid nå og ser sammenhengen mellom gråvære og form.

Det er slitsomt å ha det sånn, jeg jobber fullt og trenger å være i form så lenge jeg ikke er syk i allefall, eller det er noe annet :)

Dette er veldig plagsomt, er det noen med noen tips til hva jeg kan gjøre med dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...