Gjest Sovner snart Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg er forferdelig plaget med væresyke. Jeg kaller det det Når det blir overskyet/grått være, tung luft, som det nå er masse av på disse tider så blir jeg så utslått. Jeg blir sliten, veldig trøtt, noe ukonsentrert og har generellt veldig lite krefter. Dette kan bedre seg med en gang solen begynner å skinne og været letter. Jeg har "holdt et øye" til dette over tid nå og ser sammenhengen mellom gråvære og form. Det er slitsomt å ha det sånn, jeg jobber fullt og trenger å være i form så lenge jeg ikke er syk i allefall, eller det er noe annet Dette er veldig plagsomt, er det noen med noen tips til hva jeg kan gjøre med dette? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Ja du sier noe, kjenner meg igjen. Jeg vurderer å kjøpe en lampe som på linken: http://www.pixmania.com/no/no/495290/art/philips/lampe-energylight-hf3308.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.