Gjest fornye gardinene mine Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Trenger litt hjelp jeg Lurer på å bestille meg gardiner .... fargen er Aubergine. Er det en burgunder farge ? Er det en lilla/rosa farge ? Litt vanskelig å se på bildet ..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Hvis den har farge som en aubergine så er den vel svart-lilla... 0 Siter
Gjest fornye gardinene mine Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Hvis den har farge som en aubergine så er den vel svart-lilla... Da heller nok gardinene mer mot lilla enn burgunder akkurat hva jeg er ute etter. Kjøpte meg panelgardiner til kjøkkenet her om dagen, lilla/rosa, det blei bare SÅÅÅÅÅ fint mot caffe latte veggene mine )))))) Så nå skal jeg freshe opp stua med "samme" farge )))))) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Da heller nok gardinene mer mot lilla enn burgunder akkurat hva jeg er ute etter. Kjøpte meg panelgardiner til kjøkkenet her om dagen, lilla/rosa, det blei bare SÅÅÅÅÅ fint mot caffe latte veggene mine )))))) Så nå skal jeg freshe opp stua med "samme" farge )))))) Jeg gir ingen garanti! ) Men auberginer i butikken er svartlilla i alle fall. Blir sikkert kjempefint hos deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.