Gå til innhold

Aubergine --> hvilken farge

Gjest fornye gardinene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp jeg :)

Lurer på å bestille meg gardiner .... fargen er Aubergine.

Er det en burgunder farge ?

Er det en lilla/rosa farge ?

Litt vanskelig å se på bildet .....

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis den har farge som en aubergine så er den vel svart-lilla...

Skrevet

Hvis den har farge som en aubergine så er den vel svart-lilla...

Da heller nok gardinene mer mot lilla enn burgunder :) akkurat hva jeg er ute etter.

Kjøpte meg panelgardiner til kjøkkenet her om dagen, lilla/rosa, det blei bare SÅÅÅÅÅ fint mot caffe latte veggene mine :))))))) Så nå skal jeg freshe opp stua med "samme" farge :)))))))

Skrevet

Da heller nok gardinene mer mot lilla enn burgunder :) akkurat hva jeg er ute etter.

Kjøpte meg panelgardiner til kjøkkenet her om dagen, lilla/rosa, det blei bare SÅÅÅÅÅ fint mot caffe latte veggene mine :))))))) Så nå skal jeg freshe opp stua med "samme" farge :)))))))

Jeg gir ingen garanti! :o) Men auberginer i butikken er svartlilla i alle fall. Blir sikkert kjempefint hos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...