Gå til innhold

Skal 100 lappen forsvinne?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare tull prat?
Skrevet

Noen sa at 100 lappen ikke kan brukes etter helga.Ikke hørt noe om det jeg

Skrevet

Camilla Collett hundrelappene forsvinner. Du får vekslet dem i alle bankene idag tror jeg, men på mandag (og noen uker fremover) er det kun i Norges Bank du får vekslet dem.

Skrevet

Det er Camillaen det, den går ut nå ja, men den vi bruker nå er fullt gyldig ennå. :o)

Skrevet

Det der er ikke Camilla Collett, det er Kirsten Flagstad.

Hehe akkurat ja.. jeg hadde mine mistanker om at det ikke var camilla collett men så googlet jeg "camilla collett hundrelapp" og da kom den opp nemlig..

Men takk, da ble jeg litt klokere idag og ;-)

Skrevet

*Fnis* Kirsten Flagstad er vel ikke Camilla Collet vel? ;o)

Hehe *forvinner fort ut av denne tråden her med bøyd hodet* ;-)

Gjest Camilla is dead
Skrevet

Bare den med Camilla Collett på tror jeg.

De nyere 100 lappene kan man fortsatt bruke?

Skrevet

Bare den med Camilla Collett på tror jeg.

De nyere 100 lappene kan man fortsatt bruke?

Nei, de nyere kan du ikke bruke lenger, så vennligst send alle du har i posten til meg! ;-)

Gjest hehehehehe
Skrevet

Nei, de nyere kan du ikke bruke lenger, så vennligst send alle du har i posten til meg! ;-)

hehe luring ;-)

tusenlappene kan du ikke bruke lenger heller, så dere kan sende alle tusenlappene dere har til meg. Adressen er postboks 666, 6666 HELL

Skrevet

Hehe *forvinner fort ut av denne tråden her med bøyd hodet* ;-)

Bøyd forover da kan jeg tenke meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...