Gå til innhold

Grrrr mopedister

Anbefalte innlegg

Gjest grrrrrrrr
Skrevet

Bor i et tettbygd strøk.... men nå har jo "fjortisene" i nabolaget fått seg mopeder som de suser rundt og tøffer seg med... til oss naboers frustrasjon!

Tror de kjører for fort og, vet ikke hva topphastigheten er på moped jeg, men det er jo over 30 - som er fartsgrensen her. Tenker på at små barn går i gaten.. og dette er jo unge uerfarne sjåfører. Og irriterende den lyden! Blir helt gal!!!!

Skrevet

Hvis de ikke er trimmet så er det 40 km. Men det er vel noen lettmotorsykler som går litt fortere. Det er en irriterende lyd, det er jeg enig i, men jeg forsøke å tenke at jeg vært 16 år selv en gang. Så hvis de ikke utgjør noen fare, så bryr jeg meg ikke.

Skrevet

Hvis de ikke er trimmet så er det 40 km. Men det er vel noen lettmotorsykler som går litt fortere. Det er en irriterende lyd, det er jeg enig i, men jeg forsøke å tenke at jeg vært 16 år selv en gang. Så hvis de ikke utgjør noen fare, så bryr jeg meg ikke.

*signerer*

Skrevet

Det er mange små barn i gata her da...

Skrevet

Det er mange små barn i gata her da...

Som jeg sa, farlig kjøring er ikke bra og da må de snakkes til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...