Gå til innhold

Shampo og/eller balsam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om noen kjenner til en shampo og/eller en balsam som får håret til å "henge sammen", liksom klumpe seg sammen? Grunnen til dette er at jeg vil ha noe som gjør at det er lett å holde halvlangt hår borte fra ansiktet.

Jeg er ikke ute etter sånn styling greier, selv om det helt sikkert ville gjort håret stivt og enkelt å gre bort fra ansiktet. Ikke så kraftig som det, liksom. Vil ikke at det skal se ut som det er gele (e.l.) i det. Og i form av en shampo eller balsam.

Hjertelig takk for ev. hjelp!

Skrevet

Har du forsøkt shampo og balsam for krøllete hår? "Krølle"produkter reklamerer ofte med at håret blir mer definert og dermed "klumper" seg mer.

Jeg har gode erfaring med krølle serien fra Kerastase

Gjest wella - perfectly you
Skrevet

Bruk en balsam av typen som ikke skal skylles ut, den gjør håret tyngre og får det til å trekke seg mer sammen, bruk rikelig. Gre ut så ser det ikke ut som gele.

Persille1365381127
Skrevet

Hva med å bruke paste? Det er ikke like stivt som voks og gelé. Define sin har fungert greit på meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...