Gjest Trenger tipppppzzzz Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Forslag? Orker ikke å gå til butikken. Disse ingrediensene har jeg. Panert hysefilet. Pommes frites. Ris. Poteter. Gulrøtter. Paprika. Kjøttdeig. Koteletter? Philadelphia ost Jarlsbergost Noe Gräddost 1 liter melk ca. Mel Krydder og salt av alle slag, men ikke buljong Epler Sodd på boks SÅ noen ideer til noe som passer til fredagsmiddag? Tenkte selvsagt ikke å blande alel de ingrediensene da, men dette er det jeg har, og jeg orker meg ikke i butikken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde nok lagd en ris-greie av ris, gulrøtter og paprika og hatt den til fisken. Men jeg er lite kreativ i matveien. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde nok lagd en ris-greie av ris, gulrøtter og paprika og hatt den til fisken. Men jeg er lite kreativ i matveien. ''Jeg hadde nok lagd en ris-greie av ris, gulrøtter og paprika'' Oi, nå fikk jeg lyst på en litt kreativ risrett med grønnsaker! ''Men jeg er lite kreativ i matveien.'' Neida 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 ''Jeg hadde nok lagd en ris-greie av ris, gulrøtter og paprika'' Oi, nå fikk jeg lyst på en litt kreativ risrett med grønnsaker! ''Men jeg er lite kreativ i matveien.'' Neida Det er forresten godt med eplebiter i risen også! ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Pommes frites og fisk. Ris og kjøttdeig (trenger ikke saus, men litt krydder eller ketchup gjør seg) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Pommes frites og fisk. Ris og kjøttdeig (trenger ikke saus, men litt krydder eller ketchup gjør seg) Pommes frites og panert fisk? For virkelig å tette blodårene sine... ;o) *Grøss* 0 Siter
Gjest fredagerkosedag Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Ring etter pizza.) He, he – Beste forslag hittil! 0 Siter
Gjest Her i huset så Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Pommes frites og panert fisk? For virkelig å tette blodårene sine... ;o) *Grøss* Det er lov å være usunn i helga ;-) 0 Siter
Gjest nåjah Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Ring etter pizza.) Meningen var jo ikke å handle i dag - og å bestille pizza er å handle. Jeg og mannen min har en økonomisk regel om å kunn handle en gang i uka, og det er på lørdagene 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Ring etter pizza.) Det hadde jeg tenkt å svare også. Jeg får forresten pizza hos naboen i kveld Et ennå bedre alternativ. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Det er lov å være usunn i helga ;-) Joda, men om jeg tillater meg selv å være usunn i helga så har helga en tendens til å bli laaaaang... ) Men jeg skal være litt usunn i morra da. 0 Siter
BMS! Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Meningen var jo ikke å handle i dag - og å bestille pizza er å handle. Jeg og mannen min har en økonomisk regel om å kunn handle en gang i uka, og det er på lørdagene Jeg tenkte også ring etter Pizza, men da missforsto jeg hovedinnlegget ditt. Trodde ikke det var selve handlingen det sto på, men overskuddet til å faktisk gå å handle :-) Jeg ville lagt stekt ris jeg, om du har egg da, med grønnsaker du har. Også ville jeg hatt fisken til. Tror jeg da..... 0 Siter
BMS! Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Nå er dere vel ferdigspist kanskje? Hva ble det til? MVH 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg tenkte også ring etter Pizza, men da missforsto jeg hovedinnlegget ditt. Trodde ikke det var selve handlingen det sto på, men overskuddet til å faktisk gå å handle :-) Jeg ville lagt stekt ris jeg, om du har egg da, med grønnsaker du har. Også ville jeg hatt fisken til. Tror jeg da..... ''Jeg ville lagt stekt ris jeg, om du har egg da, med grønnsaker du har.'' Kan jeg spørre om oppskrift eller en kjapp forklaring på stekt ris? Synes det høres så godt ut, men aner ikke hvordan det skal lages. *smiler pent* 0 Siter
BMS! Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1221238882' post='3956795] ''Jeg ville lagt stekt ris jeg, om du har egg da, med grønnsaker du har.'' Kan jeg spørre om oppskrift eller en kjapp forklaring på stekt ris? Synes det høres så godt ut, men aner ikke hvordan det skal lages. *smiler pent* Du tar ris, f.eks. vårløk, mais, erter, skinke etc. og steker i panna, risen må selvsagt være kokt da ;-D Og på slutten kakker du oppi ett par egg og rører rundt. Jeg pleier å steke i 2 omganger på en bogskinke... Kort fortalt, ja. Ha en flott kveld videre. 0 Siter
Gjest pølsemaker Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Nå er dere vel ferdigspist kanskje? Hva ble det til? MVH Jeg fant pølser og brød i frysern jeg, tok det enkelt hehe 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Du tar ris, f.eks. vårløk, mais, erter, skinke etc. og steker i panna, risen må selvsagt være kokt da ;-D Og på slutten kakker du oppi ett par egg og rører rundt. Jeg pleier å steke i 2 omganger på en bogskinke... Kort fortalt, ja. Ha en flott kveld videre. Aha, men da tror jeg at jeg skal få det til. Thanks ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Pommes frites og panert fisk? For virkelig å tette blodårene sine... ;o) *Grøss* Ro deg ned a, frøken frisk og sunn som plutselig skal være den nye kostguruen. Kanskje ikke rette person til å uttale seg? 0 Siter
Gjest stille før stormen Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Ro deg ned a, frøken frisk og sunn som plutselig skal være den nye kostguruen. Kanskje ikke rette person til å uttale seg? Lurer på om kanskje du har to tette årer i hjernen? I så fall skal det være bra med olivenolje. 3 spiseskjeer til frokost hver dag. Tror også dette kan hjelpe på endel ekle kommentarer jeg har lest fra deg her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.