Jølsen Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Lurer på om kanskje du har to tette årer i hjernen? I så fall skal det være bra med olivenolje. 3 spiseskjeer til frokost hver dag. Tror også dette kan hjelpe på endel ekle kommentarer jeg har lest fra deg her inne. Nei takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhets kommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort på å plutselig være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Lurer på om kanskje du har to tette årer i hjernen? I så fall skal det være bra med olivenolje. 3 spiseskjeer til frokost hver dag. Tror også dette kan hjelpe på endel ekle kommentarer jeg har lest fra deg her inne. takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhets kommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort på å plutselig være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Lurer på om kanskje du har to tette årer i hjernen? I så fall skal det være bra med olivenolje. 3 spiseskjeer til frokost hver dag. Tror også dette kan hjelpe på endel ekle kommentarer jeg har lest fra deg her inne. takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhets kommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort på å plutselig være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Lurer på om kanskje du har to tette årer i hjernen? I så fall skal det være bra med olivenolje. 3 spiseskjeer til frokost hver dag. Tror også dette kan hjelpe på endel ekle kommentarer jeg har lest fra deg her inne. Nei takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhetskommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort plutselig å være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe. 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Ro deg ned a, frøken frisk og sunn som plutselig skal være den nye kostguruen. Kanskje ikke rette person til å uttale seg? lol:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Nei takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhetskommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort plutselig å være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe. '' Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. '' Lol! For noen kommentarer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.