Gå til innhold

Middag på en fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om kanskje du har to tette årer i hjernen? I så fall skal det være bra med olivenolje. 3 spiseskjeer til frokost hver dag. Tror også dette kan hjelpe på endel ekle kommentarer jeg har lest fra deg her inne.

Nei takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhets kommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort på å plutselig være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe.

Fortsetter under...

Skrevet

Lurer på om kanskje du har to tette årer i hjernen? I så fall skal det være bra med olivenolje. 3 spiseskjeer til frokost hver dag. Tror også dette kan hjelpe på endel ekle kommentarer jeg har lest fra deg her inne.

takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhets kommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort på å plutselig være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe.

Skrevet

takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhets kommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort på å plutselig være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe.

Skrevet

Nei takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhetskommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort plutselig å være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe.

Skrevet

Ro deg ned a, frøken frisk og sunn som plutselig skal være den nye kostguruen. Kanskje ikke rette person til å uttale seg?

lol:)

Skrevet

Nei takk, det er i orden. Synes bare det er lattelig å høre sånne sunnhetskommentarer fra en som pleide å være så usunn. Blir så panisk tilgjort plutselig å være en sunnhetsguru, blir bare dumt å si sånn. "Jeg har løpt så og så mye denne uka, jeg mener ditt og datt, vi spiser sånn og sånn, nå er livet mye bedre fordi jeg plutselig har blitt så sunn!" Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. Det er da man heller velger å høre på noen som faktisk mener det, og som ikke mauler godis under dyna alene når unga har lagt seg, fordi de ikke skal få noe.

'' Også er det en helt vanlig bakt potet som sier det liksom. ''

Lol! For noen kommentarer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...