Gå til innhold

Føler hun tar mer hensyn til eks-elskeren

Gjest Stein Oscar Magell Paus Andersen - stompa

Anbefalte innlegg

Gjest Stein Oscar Magell Paus Andersen - stompa
Skrevet

Kona mi hadde en affære (med følelser inne i bildet) med en kollega, og jeg ønsker hevn på ham. Kona mi blir helt fortvilet og sier at hun ikke vil at jeg skal fucke til noe i livet hans.

Ja, hevn er kanskje ikke det greieste, men når han har fucket til mitt liv, hvorfor skal han gå fri? Hvorfor ønsker hun å beskytte ham fremfor å berge vårt forhold? Jeg har opplevd at hun beskytter ham og har satt som ultimatum at hvis hun ikke aksepterer min hevn, så er det slutt. Det endte med brudd, men vi fann tilbake til hverandre. Allikevel gnager dette.

Hva tenker dere?

Skrevet

Kona di har skylda, det er hun som er gift med deg. Hun burde visst bedre.

Skrevet

Jeg synes du skal jobbe med forholdet til kona di, det er hun som har deg å svare for, ikke han hun hadde en affære med.

Selv om du er mest forbannet på ham så er det faktisk hun som har vært utro mot deg, han har ingenting med deg å gjøre.

Skrevet

Han har da ikke brutt noen løfter til deg, det er kona di som har lovt deg ting hun ikke har holdt. Han gjorde bare samme feil som du, falle for en flott kvinne........

Persille1365381127
Skrevet

Det er konen din som har skylden overfor deg, ikke elskeren. Fokuser det du måtte ha av raseri mot henne - han er bare en brikke i spillet.

Gjest mixy trixy
Skrevet

Enig med persille. Det var hun som var utro. Hadde det ikke vært den elskeren kunne det like godt vært en annen.

Skrevet

Hevn deg på kona di også. Don't get mad, stay up and plot your revenge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...