Gå til innhold

Redd for edderkopper? Da bør du frykte denne...

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Je er redd for edderkopper, men bare hvis mannen min er i nærheten og kan komme og redde meg. Ellers klarer jeg de bra.

Men svarte enker har jeg respekt for, gift som klapperslanger? Usj, slanger har jeg fobi for, og derfor får jeg fobi ved tanken på den typen edderkopper.

Hilsen

Skrevet

Je er redd for edderkopper, men bare hvis mannen min er i nærheten og kan komme og redde meg. Ellers klarer jeg de bra.

Men svarte enker har jeg respekt for, gift som klapperslanger? Usj, slanger har jeg fobi for, og derfor får jeg fobi ved tanken på den typen edderkopper.

Hilsen

''Men svarte enker har jeg respekt for, gift som klapperslanger?''

15 ganger så sterk gift som klapperslanger stod det!

Ps! Eg er ikkje redd for hverken klapperslanger eller edderkopper.

Gjest mandolina
Skrevet

''Men svarte enker har jeg respekt for, gift som klapperslanger?''

15 ganger så sterk gift som klapperslanger stod det!

Ps! Eg er ikkje redd for hverken klapperslanger eller edderkopper.

Forsøkte å google om hvor giftig klapperslanger er, det sto bare "ytterst giftig", men jeg ble redd bare av å se på bildene, jeg.

Hilsen

Skrevet

Forsøkte å google om hvor giftig klapperslanger er, det sto bare "ytterst giftig", men jeg ble redd bare av å se på bildene, jeg.

Hilsen

Da kan du jo tenke deg at "ytterst giftig" ganger 15, godt ikkje den gifta kommer i hendene på Sadam Husein eller George Bush.

Gjest mandolina
Skrevet

Da kan du jo tenke deg at "ytterst giftig" ganger 15, godt ikkje den gifta kommer i hendene på Sadam Husein eller George Bush.

Sadddam Hussein er død og hvis Georg Bush får denne gifta i hendene, vil han også dø.

Hilsen

Skrevet

Sadddam Hussein er død og hvis Georg Bush får denne gifta i hendene, vil han også dø.

Hilsen

Eg ser lite på tv og kjøper ikkje aviser, men eg har fått med meg at Saddam Husein er død. *helledussen*

George Bush kan dra dit "peppern gror" for min del, er ikkje mange som har klart å lage så mye elendighet for folk på så kort tid som han har gjort.

Skrevet

Hilsen

''Je er redd for edderkopper, men bare hvis mannen min er i nærheten og kan komme og redde meg.''

He he, han er altså ikke noe særlig å ha i nærheten :-)

Gjest mandolina
Skrevet

''Je er redd for edderkopper, men bare hvis mannen min er i nærheten og kan komme og redde meg.''

He he, han er altså ikke noe særlig å ha i nærheten :-)

Det er jo det han er, for da kan han redde meg for edderkopper.

Og da kan jeg få lov til å være redd og skrike litt opp og sådan, så kommer han som den store og sterke og redder sin frue i nød.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...