Gå til innhold

The apprentice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han engelskmannen :) Har ikke sett det før, så husker ikke navnet.

Skrevet

Han engelskmannen :) Har ikke sett det før, så husker ikke navnet.

Tusen takk! Sean heter han. :)

Skrevet

Tusen takk! Sean heter han. :)

Aha hehe. Han fikk nå jobben og kjærligheten blomstret visstnok. Nå sitter jeg og gleder meg til 2 episode av Rome :)

Skrevet

Aha hehe. Han fikk nå jobben og kjærligheten blomstret visstnok. Nå sitter jeg og gleder meg til 2 episode av Rome :)

Bryter inn her. Mener du han vant hele greia eller bare gårsdagens konkurranse? (regner med de sender på etterskudd her i norge...)

Skrevet

Bryter inn her. Mener du han vant hele greia eller bare gårsdagens konkurranse? (regner med de sender på etterskudd her i norge...)

Det var visst finalen i går :)

Skrevet

Det var visst finalen i går :)

Ok, da er det ikke samme jeg ser...? Den som går på tvN. Jaja, jeg har ikke begynt å følge så mye med enda, vet ikke hvor mange de er igjen engang :)

Skrevet

Ok, da er det ikke samme jeg ser...? Den som går på tvN. Jaja, jeg har ikke begynt å følge så mye med enda, vet ikke hvor mange de er igjen engang :)

Det var finale på tvnorge i går, ja. ;) Men begge finalistene hadde valgt seg 2 hjelpere, så det så kanskje ut som det var 6 stk der i går.

Skrevet

Det var finale på tvnorge i går, ja. ;) Men begge finalistene hadde valgt seg 2 hjelpere, så det så kanskje ut som det var 6 stk der i går.

Jøss, så irriterende...men da gikk det fort til finale. Jeg trodde serien begynt nå i høst jeg. Jaja, får henge med neste gang da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...