Soulshine Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Han engelskmannen Har ikke sett det før, så husker ikke navnet. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Han engelskmannen Har ikke sett det før, så husker ikke navnet. Tusen takk! Sean heter han. 0 Siter
Soulshine Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Tusen takk! Sean heter han. Aha hehe. Han fikk nå jobben og kjærligheten blomstret visstnok. Nå sitter jeg og gleder meg til 2 episode av Rome 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Aha hehe. Han fikk nå jobben og kjærligheten blomstret visstnok. Nå sitter jeg og gleder meg til 2 episode av Rome Bryter inn her. Mener du han vant hele greia eller bare gårsdagens konkurranse? (regner med de sender på etterskudd her i norge...) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Bryter inn her. Mener du han vant hele greia eller bare gårsdagens konkurranse? (regner med de sender på etterskudd her i norge...) Det var visst finalen i går 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Det var visst finalen i går Ok, da er det ikke samme jeg ser...? Den som går på tvN. Jaja, jeg har ikke begynt å følge så mye med enda, vet ikke hvor mange de er igjen engang 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Ok, da er det ikke samme jeg ser...? Den som går på tvN. Jaja, jeg har ikke begynt å følge så mye med enda, vet ikke hvor mange de er igjen engang Det var finale på tvnorge i går, ja. Men begge finalistene hadde valgt seg 2 hjelpere, så det så kanskje ut som det var 6 stk der i går. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Det var finale på tvnorge i går, ja. Men begge finalistene hadde valgt seg 2 hjelpere, så det så kanskje ut som det var 6 stk der i går. Jøss, så irriterende...men da gikk det fort til finale. Jeg trodde serien begynt nå i høst jeg. Jaja, får henge med neste gang da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.