Gå til innhold

Kjempe stolt!


Justine

Anbefalte innlegg

Hei! Ville bare dele med resten av verden at jeg føler meg så stolt og sterk i dag!

Jeg har vært hos politiet og anmeld mannen som voldtok meg for 3 mnd. siden.

Det har tatt 3 mnd. for meg å finne styrken til å gjøre det, men nå er det gjort og jeg føler meg sterk!

Mannen som voldtok meg var min egen sjef, han var administrerende direktør for et stort firma. Han hadde makten til å sparke meg, og gjøre det umulig for meg å få meg ny jobb om jeg gjorde noe med saken. Men jeg har klart det! HAN har fått sparken, ikke jeg. Folk har fått vite hva som har skjedd.

Jeg vil at alle kvinner (og menn) der ute som blir utsatt for seksuell trakassering, overgrep eller voldtekt fra folk som har stor makt over dere i arbeidslivet, skal vite at dere trenger ikke godta, kjemp tilbake!! Sett ned foten og si fra at dette aksepteres ikke.

Det handler ikke om sex men om makt.

Om noen der ute har opplevd slikt på jobb, trenger noen å prate med, evt. feedback og råd, så finns jeg her. Jeg er nå i advokat forhandlinger med firmaet jeg er ansatt i, har nemlig mistet en ny stilling- og begrunnelsen var at tilbudet ble trukket tilbake fordi jeg hadde blitt voldtatt av adm. direktør. Men jeg kjemper tilbake. INGEN får behandle oss kvinner på den måten.

Ha en fin dag!

Hilsen en sterk dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse!!

jeg beundrer deg,åh,du er tøff!!kjempetøff jente!

jeg håper at alt går bra videre,slik at du kan ta rotta på dem!!

S

T

O

L

T

av deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Justine,

Du har virkelig all grunn til å være STOLT (med blinkende store bokstaver) av deg selv!

Man forstår jo godt at det ikke er alle som orker å anmelde - men desto viktigere er det å publisere at det blir gjort. Og det skal du være stolt av! :-)

Ønsker deg alt godt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatu

Kjempeflott!

Det er bra og beundringsverdig at du tok til motmæle og ikke fant deg i overgrep(ene). Du har all grunn til å være stolt.

Lykke til videre

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Justine!

Kjempemodig og tøft av deg! Du har all grunn til å være kjempestolt av deg selv!!

Du er kjempesterk, ingen tvil om det!

Lykke til videre, fortsett slik!

*varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow!!! Du _er_ tøff, jente!!!

Jeg skjønner at det må ha vært veldig vanskelig for deg, men du _klarte det_! You go, girl!!! Ikke gi deg, stå på!

*mange gode klemmer og tanker* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Justine - du sterke kvinne!

Dette var modig gjort!! Kjempebra, nå har du all grunn til å være stolt av deg selv! Lykke til videre med saken - håper du får en rettferdig behandlig ifm. stillingen!

Stor klem fra Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...