Gå til innhold

Hjelp: Australsk band fra ca 1989?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Wikipedia:

''Musikken i Australia er, med unntak for urbefolkningen, klassifisert som vestlig. Band og artister som AC/DC, Architecture in Helsinki, Cut Copy, INXS, Men at Work, John Farnham, Midnight Oil, Savage Garden, Wolfmother og Kylie Minogue kommer fra Australia.''

Skrevet

Fra Wikipedia:

''Musikken i Australia er, med unntak for urbefolkningen, klassifisert som vestlig. Band og artister som AC/DC, Architecture in Helsinki, Cut Copy, INXS, Men at Work, John Farnham, Midnight Oil, Savage Garden, Wolfmother og Kylie Minogue kommer fra Australia.''

Uffameg...Men At Work var ett fæla band!

Men nå har de heldigvis skifta navn til Men Without Work.

Skrevet

Var det en fyr som het John English eller noe slikt? Jeg har ikke snøring på hvor han kom fra, men det var navnet som slo meg :) Mobb ivei :)

Skrevet

Var det en fyr som het John English eller noe slikt? Jeg har ikke snøring på hvor han kom fra, men det var navnet som slo meg :) Mobb ivei :)

Jon English spilte hovedpersonen i en av norsk fjernsyns første, lange såpeserier, "Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989.

Nå må syyr snart komme inn igjen og si om noen av bandene som er nevnt her, er det h*n leter etter!

:)

Skrevet

Jon English spilte hovedpersonen i en av norsk fjernsyns første, lange såpeserier, "Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989.

Nå må syyr snart komme inn igjen og si om noen av bandene som er nevnt her, er det h*n leter etter!

Jada, han der Jon English var en "pikenes Jens", men det var noe galt med øynene hans om eg ikkje husker feil.

Tror også han var med i Grand Prix, for Irland?

Skrevet

Skrevet

''Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989.''

20 år før 1989 var litt drøyt da, slå av til 8 år før du... :o) Albumet lå i alle fall på VG-lista i 1981.

Skrevet

Åååå, enda du kunne ha gitt en tilbakemelding på om noe av dette er riktig - blir nysgjerrig av dette jeg:-)

Skrevet

Åååå, enda du kunne ha gitt en tilbakemelding på om noe av dette er riktig - blir nysgjerrig av dette jeg:-)

Eg tipper på Crowded House (som en nevnte her).

Skrevet

Eg tipper på Crowded House (som en nevnte her).

Meget mulig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...