Gjest syyr Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Anyone? Det er ikke INXS eller ACDC eller Midnight Oil... 0 Siter
morsan Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Fra Wikipedia: ''Musikken i Australia er, med unntak for urbefolkningen, klassifisert som vestlig. Band og artister som AC/DC, Architecture in Helsinki, Cut Copy, INXS, Men at Work, John Farnham, Midnight Oil, Savage Garden, Wolfmother og Kylie Minogue kommer fra Australia.'' 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Fra Wikipedia: ''Musikken i Australia er, med unntak for urbefolkningen, klassifisert som vestlig. Band og artister som AC/DC, Architecture in Helsinki, Cut Copy, INXS, Men at Work, John Farnham, Midnight Oil, Savage Garden, Wolfmother og Kylie Minogue kommer fra Australia.'' Uffameg...Men At Work var ett fæla band! Men nå har de heldigvis skifta navn til Men Without Work. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Var det en fyr som het John English eller noe slikt? Jeg har ikke snøring på hvor han kom fra, men det var navnet som slo meg Mobb ivei 0 Siter
GoodTimes Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Var det en fyr som het John English eller noe slikt? Jeg har ikke snøring på hvor han kom fra, men det var navnet som slo meg Mobb ivei Jon English spilte hovedpersonen i en av norsk fjernsyns første, lange såpeserier, "Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989. Nå må syyr snart komme inn igjen og si om noen av bandene som er nevnt her, er det h*n leter etter! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jon English spilte hovedpersonen i en av norsk fjernsyns første, lange såpeserier, "Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989. Nå må syyr snart komme inn igjen og si om noen av bandene som er nevnt her, er det h*n leter etter! Jada, han der Jon English var en "pikenes Jens", men det var noe galt med øynene hans om eg ikkje husker feil. Tror også han var med i Grand Prix, for Irland? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Black sorrows? Det var ett godt forslag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jon English spilte hovedpersonen i en av norsk fjernsyns første, lange såpeserier, "Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989. Nå må syyr snart komme inn igjen og si om noen av bandene som er nevnt her, er det h*n leter etter! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jon English spilte hovedpersonen i en av norsk fjernsyns første, lange såpeserier, "Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989. Nå må syyr snart komme inn igjen og si om noen av bandene som er nevnt her, er det h*n leter etter! ''Mot alle vindar" eller noe sånt het den og den var australsk, og melodien som ble spilt som intro og under handlingens gang, ble en veldig pop greie. Men da er vi noe sånt som tjue år før 1989.'' 20 år før 1989 var litt drøyt da, slå av til 8 år før du... ) Albumet lå i alle fall på VG-lista i 1981. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Crowded House? Der tror eg du traff blink! 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Åååå, enda du kunne ha gitt en tilbakemelding på om noe av dette er riktig - blir nysgjerrig av dette jeg:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Åååå, enda du kunne ha gitt en tilbakemelding på om noe av dette er riktig - blir nysgjerrig av dette jeg:-) Eg tipper på Crowded House (som en nevnte her). 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Eg tipper på Crowded House (som en nevnte her). Meget mulig:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.