Gå til innhold

Med 48 flasker Whiskey innabords...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars menneske!

Herregud, jeg hadde ikke klart _en_ flaske engang før jeg enten hadde spydd som en gris, eller fallt inn i koma lignende tilstand..

Whiskey er ikke noe for meg!

:0)

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg greier ikke å drikke whisky, så det hadde ikke blitt ett glass på meg engang.

Egentlig mener jeg at slike hendelser ikke har noe i massemedia å gjøre, dama har jo freaket helt ut.

Hilsen

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg hadde nok spydd lenge før den første flaska var tom ;o)

Huff, den dama har det nok ikke noe godt.

Skrevet

Ingen! Det er jammen ikke mye god drikke det der.

''Det var kanskje ikke så rart at opptreden hennes ikke levde helt opp til forventningene etter at hun hadde bestilt 48 flasker whisky bak scenen''

Ja hun var nok godt igang på flaskene, men hun har neppe drukket alle 48 ;)

Skrevet

Stakkars menneske!

Herregud, jeg hadde ikke klart _en_ flaske engang før jeg enten hadde spydd som en gris, eller fallt inn i koma lignende tilstand..

Whiskey er ikke noe for meg!

Men ho der har tydeligvis god trening!

Sant og si så tror eg ikkje ho der blir så gammal.

Men ka i all verden er det som har skjedd med øyenbryna hennes, har de ramla ned eller noe?

Skrevet

Jeg greier ikke å drikke whisky, så det hadde ikke blitt ett glass på meg engang.

Egentlig mener jeg at slike hendelser ikke har noe i massemedia å gjøre, dama har jo freaket helt ut.

Hilsen

Nå har jo eg slutta å drikke (midlertidig) men eg syns god maltwhiskey er helt nydelig, men eg må ha to eller tre isbiter oppi (sjøl om det ikkje er alkoholpolitisk korrekt i kjenner kretser, gjesp...) og alltid starte med små slurker.

Tror eg skulle klart ei flaske, ikkje noe mer.

Skrevet

Hadde vel vært lettere ustødig etter én, tenker jeg.

Slutt å skryt! :)

Skrevet

Ingen! Det er jammen ikke mye god drikke det der.

''Det var kanskje ikke så rart at opptreden hennes ikke levde helt opp til forventningene etter at hun hadde bestilt 48 flasker whisky bak scenen''

Ja hun var nok godt igang på flaskene, men hun har neppe drukket alle 48 ;)

Det stod jo også at ho var dritings _før_ ho hadde begynt på de flaskene.

''Ja hun var nok godt igang på flaskene, men hun har neppe drukket alle 48 ;)''

Nei, ho har sikkert spandert på de andre bandmedlemmene, så da sikkert blitt en kjempebra konsert...:)

Det får meg til å tenke på to andre historier, den ene er om trommeslageren i The Pouges:

De skulle ha spillejobb på Studentersamfunnet i Trondheim, men når konserten skulle begynne så var trommeslageren sporløst forsvunnet.

Tilslutt fant de han i dyp søvn på hotellet sitt, han _trodde_ de allerede hadde spillt konsert...he.he..han trodde soundsjekken var konserten. :o

Og så var det Jens Bjørneboe som bestemte seg (i fylla selvfølgelig) for å slutte å drikke og resolutt gikk i gang med å grave ned 10 flasker whiskey på eiendommen sin på Veierland, og prøvde fortvila og finne igjen stedet hver gang han var full og tom for alkohol helt frem til han tok sitt eget liv.

Tragikomisk egentlig, men men...

Skrevet

Ingen, ikke i dag. Er fyllesjuk så det holder.

Etter den søte kløe kommer (som kjent) den sure svie!

Skrevet

''Kor mange flasker hadde du klart å drikke?''

Ingen. :o) Mørket brennevin er ikke noe for meg, jeg hadde ikke fått ned et ltie dramglass med whiskey eller konjakk engang.

Skrevet

Det stod jo også at ho var dritings _før_ ho hadde begynt på de flaskene.

''Ja hun var nok godt igang på flaskene, men hun har neppe drukket alle 48 ;)''

Nei, ho har sikkert spandert på de andre bandmedlemmene, så da sikkert blitt en kjempebra konsert...:)

Det får meg til å tenke på to andre historier, den ene er om trommeslageren i The Pouges:

De skulle ha spillejobb på Studentersamfunnet i Trondheim, men når konserten skulle begynne så var trommeslageren sporløst forsvunnet.

Tilslutt fant de han i dyp søvn på hotellet sitt, han _trodde_ de allerede hadde spillt konsert...he.he..han trodde soundsjekken var konserten. :o

Og så var det Jens Bjørneboe som bestemte seg (i fylla selvfølgelig) for å slutte å drikke og resolutt gikk i gang med å grave ned 10 flasker whiskey på eiendommen sin på Veierland, og prøvde fortvila og finne igjen stedet hver gang han var full og tom for alkohol helt frem til han tok sitt eget liv.

Tragikomisk egentlig, men men...

*lol* Ja, tragikomiskt. Gode historier og jeg ser dem for meg :)

Skrevet

''Kor mange flasker hadde du klart å drikke?''

Ingen. :o) Mørket brennevin er ikke noe for meg, jeg hadde ikke fått ned et ltie dramglass med whiskey eller konjakk engang.

Du bør prøve.

Og styr unna møkkawhiskey`er (og Bourbon) som Old Grand Dead, Four Roses, Jack Daniels (trend whiskey), Ballantines og Johnnie Walker Red Label (til å spy av).

Prøv (MaltWhiskey) som Tamdu, Cardhu, Lagavulin, Bushmills, m.fl. (fikk akkutt jernteppe nå).

Lite glass, litt whiskey, to-tre isbiter la det stå ei lita stund til isbitene har smelta litt og nipp med _ørsmå_ slurker i starten, kjenn varmen og den runde gode smaken. *namm*

Eg MÅ snart begynne å drikke igjen, alt eg går glipp av...

Skrevet

Men ho der har tydeligvis god trening!

Sant og si så tror eg ikkje ho der blir så gammal.

Men ka i all verden er det som har skjedd med øyenbryna hennes, har de ramla ned eller noe?

Nei, hun blir nok ikke gammel om hun kjører dette løpet mye lenger!...

He, he, tror hun har sminket seg slik, en tykk strek.

Er vel hennes kjenne tegn nesten, men så rart ut på dette bildet ja..Litt uheldig vinkel.

Skrevet

Aldri om det lille mennesket har drukket 48 flasker whiskey, må i såfall være miniatyrflasker;)

Jeg hadde kanskje fått ned et par glass Irish coffee.

Skrevet

Aldri om det lille mennesket har drukket 48 flasker whiskey, må i såfall være miniatyrflasker;)

Jeg hadde kanskje fått ned et par glass Irish coffee.

Det kan selvfølgelig ha vært 48 miniatyrflasker, men da hadde det vel vært mer praktisk med ei vanlig flaske?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...