Gå til innhold

I dag, en dag for nytelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre er det ikke mer sjokolade igjen her. Ungene knasket i seg alt til barne-tv. Like greit det, for det var en sånn pose fra Minde med smågodt. Alle sjololadene smaker det samme når de ligger blandet sånn. Den sjokoladen som smaker dårligst smitter over på de andre.

Favoritter til vanlig er Firkløver, Kvikklunsj og Cuba :o)

Skrevet

Skal si du kommer med gode nyheter i dag! :)

Sakset: '' ''Til Norge kom sjokoladen på 1700-tallet, og da som medisin. I 1779 rykket kjøpmann Klausen i Trondheim inn denne annonsen i en av byens aviser:

"en slags medisinalsk sjokolade...kommer til hjelp en kold mave, tjener brystet, er god for hoste, fordriver svimmelen, oppløser den sey slim...og gir oppmuntring til at oppfylle ekteskapets plikter."'' ''

Ja, sjokoladen er i ferd med å fullføre runddansen fra det sunne til det syndige og tilbake igjen til det sunne :) Masse antioksydanter og stoffer som virker stimulerende og oppkvikkende som ved forelskelse ;)

Jeg har en melkesjokolade på lur ;)

Skrevet

Hey, ja, da passer det bra at denne kvelden inneholder et stykke hjemmelaget kaloribombe-sjokoladekake.

Slafse! ;-)

Skrevet

Jeg foretrekker pottis. Har vært ute i dag og tequilarace forekom. Jeg klarte heldigvis å gi meg før det ble for ille. Må på kontoret i morgen ettermiddag og gjøre ferdig en god del dritt innen mandag, veldig morro! Hva slags sjokolade har du spist?

Skrevet

Jeg foretrekker pottis. Har vært ute i dag og tequilarace forekom. Jeg klarte heldigvis å gi meg før det ble for ille. Må på kontoret i morgen ettermiddag og gjøre ferdig en god del dritt innen mandag, veldig morro! Hva slags sjokolade har du spist?

Helnøtt & festkarameller, blei helt stinn i magen faktisk.

Det hadde nok vært gunstig med en kraftig tarmskylling, tror de ("Freia") har tilsatt noe djevelskap i sjokoladen etter at de blei solgt til utlandet.

Skrevet

Dessverre er det ikke mer sjokolade igjen her. Ungene knasket i seg alt til barne-tv. Like greit det, for det var en sånn pose fra Minde med smågodt. Alle sjololadene smaker det samme når de ligger blandet sånn. Den sjokoladen som smaker dårligst smitter over på de andre.

Favoritter til vanlig er Firkløver, Kvikklunsj og Cuba :o)

Min favoritt er 200 gr melkesjokolade :-)

Må ha,bare må ha. :-)

Skrevet

Helnøtt & festkarameller, blei helt stinn i magen faktisk.

Det hadde nok vært gunstig med en kraftig tarmskylling, tror de ("Freia") har tilsatt noe djevelskap i sjokoladen etter at de blei solgt til utlandet.

Hørtes bra ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...