Gå til innhold

Å finne en elskerinne

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik zen
Skrevet

Jeg ønsker å finne ei jeg kan hoppe i høyet med, men trenger tips på hvilke sider man bør lete på.

Noen tips?

Gjest Direktør Kranke
Skrevet

Det spørs jo helt hva du vil betale, det.

Skrevet

Du får gå ut og leite på en eller annen pub. Hvis jeg var singel kunne du faktisk risikert at jeg vurderte deg ;)

Skrevet

Du får gå ut og leite på en eller annen pub. Hvis jeg var singel kunne du faktisk risikert at jeg vurderte deg ;)

Det er eventuellt han som skulle vurdert deg!

Det får da være måte på likestilling. :)

Skrevet

Det er eventuellt han som skulle vurdert deg!

Det får da være måte på likestilling. :)

Hihi ;o)) Du har jo rett i det. Men om han fant meg god nok måtte jo jeg gi samme vurdering til han. Det er ikke sånn at jeg hopper på alle interesserte ;)

Det skal da være likestilling i dag!

Skrevet

Hihi ;o)) Du har jo rett i det. Men om han fant meg god nok måtte jo jeg gi samme vurdering til han. Det er ikke sånn at jeg hopper på alle interesserte ;)

Vel...

Likestillingen har ødelagt samfunnet vårt. Kvinner skal ha ditt og kvinner skal ha datt. Det neste blir vel at de skal ha orgasme de også...

Skrevet

Vel...

Likestillingen har ødelagt samfunnet vårt. Kvinner skal ha ditt og kvinner skal ha datt. Det neste blir vel at de skal ha orgasme de også...

Kvinner har da hatt orgasmer i alle år, men du har kanskje ikke klart å gi noen enda ;)

Skrevet

Vel...

''Det neste blir vel at de skal ha orgasme de også...''

Hadde du levd for tusen år siden så hadde de brent deg på bålet, men fremtiden vil vise om du ikkje får rett...:-)

Samtidig skal de sikkert bli stimulert i Ø punktet, mens vi skifter dekk på bilen.

Skrevet

Kvinner har da hatt orgasmer i alle år, men du har kanskje ikke klart å gi noen enda ;)

*hehe* ;D Den satt, tenker jeg *LOL*

Skrevet

Du antar altså at jeg har sex med kvinner? :)

Skrevet

Du antar altså at jeg har sex med kvinner? :)

Mulighetene er jo mange. Du skriver jo "De skal ha orgasmer". Det betyr at du ikke er en kvinne. Ergo er du en mann som enten aldri har hatt sex med en kvinne, eller en mann som har sex med menn.

Skrevet

Mulighetene er jo mange. Du skriver jo "De skal ha orgasmer". Det betyr at du ikke er en kvinne. Ergo er du en mann som enten aldri har hatt sex med en kvinne, eller en mann som har sex med menn.

Hehe. Jeg er mann som har sex med kvinner:) Og jeg vinner alltid, jeg kommer bestandig først! :) *stolt*

Skrevet

Hehe. Jeg er mann som har sex med kvinner:) Og jeg vinner alltid, jeg kommer bestandig først! :) *stolt*

Ikke rart du klager på at kvinnen maser om orgasmer ;) Du hjelper ikke til med noen...

Skrevet

Hehe!

Skrevet

''Det skal da være likestilling i dag!''

Vi har alle vår spesialkompetanse, noen av oss er gode på kjøkkenet, i senga og med barna, andre med bilen, huset og på jobb.

Tenk om portørene på sjukehusa skulle insistere på å gjøre jobben til hjernekirurgene?

Da hadde vi blitt gående rundt som Dorthe Skappel & Jan Thomas hele gjengen. :-)

Skrevet

''Det skal da være likestilling i dag!''

Vi har alle vår spesialkompetanse, noen av oss er gode på kjøkkenet, i senga og med barna, andre med bilen, huset og på jobb.

Tenk om portørene på sjukehusa skulle insistere på å gjøre jobben til hjernekirurgene?

Da hadde vi blitt gående rundt som Dorthe Skappel & Jan Thomas hele gjengen. :-)

Her i huset er det likestilling. I dag har min kjære sett til barna og laget middag mens jeg har malt dører ;) Vel, han har lagt tak på det nye utbygget også. Jeg tror det gjelder å gjøre en innsats der en har forutsetning for å gjøre det bra :)

Skrevet

De gode politikerne er kvinner. Gro og Kristin.

Du har også Siv Jensen, men hun er egentlig ikke noe menneske.

Gro har vel aldri vært noen god politiker, men ho har hatt dyktige rådgivere og advokater.

Kristin liker eg (likte ho ikkje før) for ho har eg fått en kjempegod klem av, eg blei faktisk ganske imponert og betatt av ho.

Siv kunne vært med i "Allo Allo" som ho der blonde gestapobaben, av en eller annen merkelig grunn så får eg assosiasjoner til ho.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...