Gjest fredrik zen Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jeg ønsker å finne ei jeg kan hoppe i høyet med, men trenger tips på hvilke sider man bør lete på. Noen tips? 0 Siter
Holmes Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Her? http://www.justfuckinggoogleit.com/ 0 Siter
Gjest Direktør Kranke Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Det spørs jo helt hva du vil betale, det. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 *hihi* Kåt på lørdagskvelden? ;P 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Du får gå ut og leite på en eller annen pub. Hvis jeg var singel kunne du faktisk risikert at jeg vurderte deg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Du får gå ut og leite på en eller annen pub. Hvis jeg var singel kunne du faktisk risikert at jeg vurderte deg Det er eventuellt han som skulle vurdert deg! Det får da være måte på likestilling. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Det er eventuellt han som skulle vurdert deg! Det får da være måte på likestilling. Hihi ;o)) Du har jo rett i det. Men om han fant meg god nok måtte jo jeg gi samme vurdering til han. Det er ikke sånn at jeg hopper på alle interesserte Det skal da være likestilling i dag! 0 Siter
Holmes Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hihi ;o)) Du har jo rett i det. Men om han fant meg god nok måtte jo jeg gi samme vurdering til han. Det er ikke sånn at jeg hopper på alle interesserte Det skal da være likestilling i dag! Vel... Likestillingen har ødelagt samfunnet vårt. Kvinner skal ha ditt og kvinner skal ha datt. Det neste blir vel at de skal ha orgasme de også... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Vel... Likestillingen har ødelagt samfunnet vårt. Kvinner skal ha ditt og kvinner skal ha datt. Det neste blir vel at de skal ha orgasme de også... Kvinner har da hatt orgasmer i alle år, men du har kanskje ikke klart å gi noen enda 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Vel... Likestillingen har ødelagt samfunnet vårt. Kvinner skal ha ditt og kvinner skal ha datt. Det neste blir vel at de skal ha orgasme de også... ''Det neste blir vel at de skal ha orgasme de også...'' Hadde du levd for tusen år siden så hadde de brent deg på bålet, men fremtiden vil vise om du ikkje får rett...:-) Samtidig skal de sikkert bli stimulert i Ø punktet, mens vi skifter dekk på bilen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Kvinner har da hatt orgasmer i alle år, men du har kanskje ikke klart å gi noen enda *hehe* ;D Den satt, tenker jeg *LOL* 0 Siter
Holmes Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Kvinner har da hatt orgasmer i alle år, men du har kanskje ikke klart å gi noen enda Du antar altså at jeg har sex med kvinner? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Du antar altså at jeg har sex med kvinner? Mulighetene er jo mange. Du skriver jo "De skal ha orgasmer". Det betyr at du ikke er en kvinne. Ergo er du en mann som enten aldri har hatt sex med en kvinne, eller en mann som har sex med menn. 0 Siter
Holmes Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Mulighetene er jo mange. Du skriver jo "De skal ha orgasmer". Det betyr at du ikke er en kvinne. Ergo er du en mann som enten aldri har hatt sex med en kvinne, eller en mann som har sex med menn. Hehe. Jeg er mann som har sex med kvinner:) Og jeg vinner alltid, jeg kommer bestandig først! *stolt* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hehe. Jeg er mann som har sex med kvinner:) Og jeg vinner alltid, jeg kommer bestandig først! *stolt* Ikke rart du klager på at kvinnen maser om orgasmer Du hjelper ikke til med noen... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hehe. Jeg er mann som har sex med kvinner:) Og jeg vinner alltid, jeg kommer bestandig først! *stolt* Hehe! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hihi ;o)) Du har jo rett i det. Men om han fant meg god nok måtte jo jeg gi samme vurdering til han. Det er ikke sånn at jeg hopper på alle interesserte Det skal da være likestilling i dag! ''Det skal da være likestilling i dag!'' Vi har alle vår spesialkompetanse, noen av oss er gode på kjøkkenet, i senga og med barna, andre med bilen, huset og på jobb. Tenk om portørene på sjukehusa skulle insistere på å gjøre jobben til hjernekirurgene? Da hadde vi blitt gående rundt som Dorthe Skappel & Jan Thomas hele gjengen. :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 ''Det skal da være likestilling i dag!'' Vi har alle vår spesialkompetanse, noen av oss er gode på kjøkkenet, i senga og med barna, andre med bilen, huset og på jobb. Tenk om portørene på sjukehusa skulle insistere på å gjøre jobben til hjernekirurgene? Da hadde vi blitt gående rundt som Dorthe Skappel & Jan Thomas hele gjengen. :-) Her i huset er det likestilling. I dag har min kjære sett til barna og laget middag mens jeg har malt dører Vel, han har lagt tak på det nye utbygget også. Jeg tror det gjelder å gjøre en innsats der en har forutsetning for å gjøre det bra 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 De gode politikerne er kvinner. Gro og Kristin. Du har også Siv Jensen, men hun er egentlig ikke noe menneske. Gro har vel aldri vært noen god politiker, men ho har hatt dyktige rådgivere og advokater. Kristin liker eg (likte ho ikkje før) for ho har eg fått en kjempegod klem av, eg blei faktisk ganske imponert og betatt av ho. Siv kunne vært med i "Allo Allo" som ho der blonde gestapobaben, av en eller annen merkelig grunn så får eg assosiasjoner til ho. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.