Gå til innhold

Kremtoppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanessa Rudjord er meget pen, hvorfor er ikke hun på lista?

Ane Dahl Torp og Ingrid Bolsø Berdal også...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221378306' post='3958156]

Vanessa Rudjord er meget pen, hvorfor er ikke hun på lista?

Ane Dahl Torp og Ingrid Bolsø Berdal også...

''Vanessa Rudjord er meget pen, hvorfor er ikke hun på lista?''

Ho er sikkert for ukjent, eg har hørt navnet flere ganger men klarer ikkje se ho for meg, ikkje vet eg ka ho driver med heller.

Skuespiller ho og?

''Ane Dahl Torp og Ingrid Bolsø Berdal også...''

Nei, Ane Dahl Torp er for flatbrysta, ho andre kjenner eg ikkje til, det eneste eg har hørt om ho at ho lata som om ho pulte i en eller annen elendig norsk film for ett par år tilbake.

Skrevet

Ho er sikkert for ukjent, eg har hørt navnet flere ganger men klarer ikkje se ho for meg, ikkje vet eg ka ho driver med heller.

Skuespiller ho og?

Nei, Ane Dahl Torp er for flatbrysta, ho andre kjenner eg ikkje til, det eneste eg har hørt om ho at ho lata som om ho pulte i en eller annen elendig norsk film for ett par år tilbake.

Vanessa:

http://www.media3.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2520657&w=638&h=0&ee=

Ingrid: (dårlig bilde egentlig)

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.filmweb.no/multimedia/archive/00099/Ingrid_Bols__Berdal__99265c.jpg&imgrefurl=http://www.filmweb.no/profiler/article110096.ece%3Futskrift%3Dtrue&h=300&w=200&sz=38&hl=no&start=19&usg=__AaYxOR8H1erW0E7w3E1oZ-mC1SQ=&tbnid=N9K15UuZ0loa9M:&tbnh=116&tbnw=77&prev=/images%3Fq%3Dingrid%2Bbols%25C3%25B8%2Bberdal%26gbv%3D2%26hl%3Dno%26sa%3DG

Skrevet

Skuespiller ho og?

http://www.seher.no/php/art.php?id=786174

Skrevet

Per Ciljan er nå en nydelig gutt da ;))

Aldri hørt om han:-)

Skrevet

Den mannelista var ikke det helt store den heller, synes jeg. Ingen der som gir meg hjertbank akkurat. Sturla er jo litt søt, da, men. Ja.

Skrevet

Ikke? Rosenborgspiller vet du ;-)

Følger ikke med på fotball, jeg, da;-)

Skrevet

Det er vi som er for gamle, antakelig! Bortsett fra Kongen var her jo bare guttunger.

..og kongen var jo litt vel langt fra oss i alder i motsatt retning;-)

Men alder til tross - synes ikke at verken Tufte, Solskjær, Dale Oen eller Barsnes Simonsen er noe særlig barske, da.

Og Svendsen og Skjelbred har jeg kun sett på de bildene på lista, og ingen av de ser så voldsomt barske ut der...;-)

Og runner-up-lista, da!! Charter-Svein???

Skrevet

..og kongen var jo litt vel langt fra oss i alder i motsatt retning;-)

Men alder til tross - synes ikke at verken Tufte, Solskjær, Dale Oen eller Barsnes Simonsen er noe særlig barske, da.

Og Svendsen og Skjelbred har jeg kun sett på de bildene på lista, og ingen av de ser så voldsomt barske ut der...;-)

Og runner-up-lista, da!! Charter-Svein???

Tufte er jo ikke så verst. Rart ikke Martin Andresen er med på lista. Han er jo en vakker mann. Men du ser jo ikke på fotball, så.

Jeg vil ellers påpeke at du bør sløyfe "ikke" når du bruker verken-eller.

Eksempel: Jeg kan ikke svømme, jeg kan ikke sykle. Men: Jeg kan verken svømme eller sykle. Slurvefeil?

Skrevet

Tufte er jo ikke så verst. Rart ikke Martin Andresen er med på lista. Han er jo en vakker mann. Men du ser jo ikke på fotball, så.

Jeg vil ellers påpeke at du bør sløyfe "ikke" når du bruker verken-eller.

Eksempel: Jeg kan ikke svømme, jeg kan ikke sykle. Men: Jeg kan verken svømme eller sykle. Slurvefeil?

Slurvefeil, ja:-) Sitter i sofaen m laptopen på fanget og alt for mye kaffe innabords, så nå må jeg snart komme meg opp;-)

Skrevet

Slurvefeil, ja:-) Sitter i sofaen m laptopen på fanget og alt for mye kaffe innabords, så nå må jeg snart komme meg opp;-)

Nå sa de akkurat på TV2 at "Brother and sisters" begynner igjen fra onsdag! Jippi!

Skrevet

Flotte damer, men jeg synes Siri Kalvik manglet. Hun er nydelig!

:0)

Skrevet

Flotte damer, men jeg synes Siri Kalvik manglet. Hun er nydelig!

:0)

Kalvig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...