Lotte :o) Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 http://www.kk.no/php/art.php?id=786184 Her er enda en liste, siden det ser ut til å være tingen på DOL i dag. Blant annet med en magisk beskrivelse av Frankieboy sin... ;p 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Bra liste! :-) Men litt skuffende at ikkje Odd Nerdrum sin var med. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Wow! Her var det mange spesielle historier!! Tenk om dette med Rasputins datter er sant - eie sin avdøde fars penis!!!! Her kan du forresten teste din "penis-IQ"!! http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2698851&aid=782595 "7 av 8 riktige svar Giv akt! Man vet å reise seg i ditt nærvær." (Bomma på sædmengden...*S*) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 Wow! Her var det mange spesielle historier!! Tenk om dette med Rasputins datter er sant - eie sin avdøde fars penis!!!! Her kan du forresten teste din "penis-IQ"!! http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2698851&aid=782595 "7 av 8 riktige svar Giv akt! Man vet å reise seg i ditt nærvær." (Bomma på sædmengden...*S*) ;o) Huff, bare 5 av 8......... 0 Siter
mrxx Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Hehe, skjønner du mangler det meste i helgen når du søker opp dette:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 Hehe, skjønner du mangler det meste i helgen når du søker opp dette:-) Kåt hele tida, når ingenting er innen rekkevidde... Må bare innrømme at jeg virker en smule desperat, hehe! ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221427656' post='3958685] Kåt hele tida, når ingenting er innen rekkevidde... Må bare innrømme at jeg virker en smule desperat, hehe! ;o) Vær glad for at du har det slik. Det er et sunnhetstegn at du er kåt hele tida. Det betyr at du er frisk ellers også. Er du ikke frisk så vil du heller ikke være kåt, så nyt kåtheten og dyrk den:-) Forøvrig klarer du helt sikkert å ordne opp litt selv også for å dempe den verste lysten:-) 0 Siter
Gjest dirty sick girl Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Vær glad for at du har det slik. Det er et sunnhetstegn at du er kåt hele tida. Det betyr at du er frisk ellers også. Er du ikke frisk så vil du heller ikke være kåt, så nyt kåtheten og dyrk den:-) Forøvrig klarer du helt sikkert å ordne opp litt selv også for å dempe den verste lysten:-) En liten rettelse der, mrxx. Jeg er mye syk, nesten stort sett, egentlig. Men _alltid_ kåt ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 Vær glad for at du har det slik. Det er et sunnhetstegn at du er kåt hele tida. Det betyr at du er frisk ellers også. Er du ikke frisk så vil du heller ikke være kåt, så nyt kåtheten og dyrk den:-) Forøvrig klarer du helt sikkert å ordne opp litt selv også for å dempe den verste lysten:-) Jeg har ikke fått gjort annet enn å ordne opp i helga... ;o) Makan. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 En liten rettelse der, mrxx. Jeg er mye syk, nesten stort sett, egentlig. Men _alltid_ kåt ;o) Så bra:-) Men det er jo et godt tegn. Det har jo selvsagt noe med hva man lider av og hvordan det slår seg ut. Så er det jo slik at ingen regel uten unntak også:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221462394' post='3958816] Jeg har ikke fått gjort annet enn å ordne opp i helga... ;o) Makan. Hehe....det høres bra ut spør du meg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.