Gå til innhold

Verdens mest berømte k**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra liste! :-)

Men litt skuffende at ikkje Odd Nerdrum sin var med.

Skrevet

Wow! Her var det mange spesielle historier!! Tenk om dette med Rasputins datter er sant - eie sin avdøde fars penis!!!!

Her kan du forresten teste din "penis-IQ"!!

http://www.kk.no/php/art_spor.php?id=2698851&aid=782595

"7 av 8 riktige svar

Giv akt! Man vet å reise seg i ditt nærvær."

(Bomma på sædmengden...*S*)

;o) Huff, bare 5 av 8.........

Skrevet

Hehe, skjønner du mangler det meste i helgen når du søker opp dette:-)

Skrevet

Hehe, skjønner du mangler det meste i helgen når du søker opp dette:-)

Kåt hele tida, når ingenting er innen rekkevidde... Må bare innrømme at jeg virker en smule desperat, hehe! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221427656' post='3958685]

Kåt hele tida, når ingenting er innen rekkevidde... Må bare innrømme at jeg virker en smule desperat, hehe! ;o)

Vær glad for at du har det slik. Det er et sunnhetstegn at du er kåt hele tida. Det betyr at du er frisk ellers også. Er du ikke frisk så vil du heller ikke være kåt, så nyt kåtheten og dyrk den:-)

Forøvrig klarer du helt sikkert å ordne opp litt selv også for å dempe den verste lysten:-)

Gjest dirty sick girl
Skrevet

Vær glad for at du har det slik. Det er et sunnhetstegn at du er kåt hele tida. Det betyr at du er frisk ellers også. Er du ikke frisk så vil du heller ikke være kåt, så nyt kåtheten og dyrk den:-)

Forøvrig klarer du helt sikkert å ordne opp litt selv også for å dempe den verste lysten:-)

En liten rettelse der, mrxx.

Jeg er mye syk, nesten stort sett, egentlig. Men _alltid_ kåt ;o)

Skrevet

Jeg har ikke fått gjort annet enn å ordne opp i helga... ;o) Makan.

Skrevet

En liten rettelse der, mrxx.

Jeg er mye syk, nesten stort sett, egentlig. Men _alltid_ kåt ;o)

Så bra:-)

Men det er jo et godt tegn. Det har jo selvsagt noe med hva man lider av og hvordan det slår seg ut.

Så er det jo slik at ingen regel uten unntak også:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221462394' post='3958816]

Jeg har ikke fått gjort annet enn å ordne opp i helga... ;o) Makan.

Hehe....det høres bra ut spør du meg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...